eivi91 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Flotte biler du har der, jeg kunne gjerne hatt både E28 og E34. Ekstra tøft at det er 535 utgaver også, og ikke 518. 😁 Savner selv å ha en veteranbil/sommerbil. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 3 timer siden, eivi91 skrev: Flotte biler du har der, jeg kunne gjerne hatt både E28 og E34. Ekstra tøft at det er 535 utgaver også, og ikke 518. 😁 Savner selv å ha en veteranbil/sommerbil. Mange takk 🙏😊 Ja dette var jo selve drømmen man hadde når man var ungdom dette ,en av hver . Men så måtte man jo fire på kravene når disse var av nyere dato da de kostet mye penger .😓😅 Men etterhvert så dukket de jo opp her som prosjekter som gjorde at jeg fikk drømmene oppfylt . Du skulle fått deg en veteran Bmw for det er virkelig gøy må jeg si . E34 er det enda håp mener jeg og skaffe og fremdeles e36 om det er noe du liker . eivi91 reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) 48 minutter siden, sveigis skrev: kostet mye penger .😓😅 Det gjør vel dine nå også, om du skulle solgt dem Gratulerer med sertifikatet tilbake, å kunne kjøre en tur igjen var nok rimelig forfriskende Når det gjelder gammel BMW, så er E36 veldig flotte biler. Virker på nett som om de i grei stand øker i verdi. Artige biler å kjøre, men har jo sine problemer Sveigis, er ikke en E36 neste på lista? En eller annen ganske spesiell individual coupe eller noe. Det hadde vært veldig artig å kunne følge en slik en også i tråden(e) din(e) Endret 5 timer siden av GreenE36Cab sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 31 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Det gjør vel dine nå også, om du skulle solgt dem Gratulerer med sertifikatet tilbake, å kunne kjøre en tur igjen var nok rimelig forfriskende Når det gjelder gammel BMW, så er E36 veldig flotte biler. Virker på nett som om de i grei stand øker i verdi. Artige biler å kjøre, men har jo sine problemer Sveigis, er ikke en E36 neste på lista? En eller annen ganske spesiell individual coupe eller noe. Det hadde vært veldig artig å kunne følge en slik en også i tråden(e) din(e) Ja de hadde nok blitt det tenker jeg 😊 Sa nei til 200000 for e28 i 2023 .Da satt kona og hørte på hele samtalen og trodde jeg var gal . Har og fått gode bud på e34 ,men igjen sliter med og kvitte meg med ting .😅 Jo mange takk ,var kjempegodt . E36 står høyt på listen ,ja aller høyest for meg nå. Men er bare det at jeg må få helsa helt tilbake ,ikke minst det koster og skaffe . Så må jeg bli enig med meg selv at om jeg gjør det ,må begge de gamle bort på ubestemt tid . Så mye og ta hensyn til . Men ja en e36 tråd kunne jeg tenkt meg .😊 GreenE36Cab reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Altså 200K er jo godt med ca$h.. Men skjønner godt at du ville beholde bilen.. Noen ting, som jeg liker å si, er verdt mer enn penger Når det gjelder E34, vær så snill å ikke selg den, mann. Den er en forum-legende (det er du også), så en sveigis uten E34 hadde vært veldig.. spesielt? Uansett, E36 ja. Veldig kult at du ønsker/ ser etter en. Jeg vet det er veldig delte meninger om de bilene.. Når det gjelder helsa, som jeg har sagt før, etter det du var gjennom, og likevel står på, du er en inspirasjon (om det er riktig formulering) Kan iallfall si at for meg var den grønne 320i'en veldig festlig (vel, iallfall frem til jekken tok en tur opp i/ gjennom kanalen) sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå