sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Jeg si jeg savner dette synet her nå om dagene : Isteden er det jo sånn: Trøsten er jo at vi nå er i februar og tiden går fort mot bare veier igjen heldigvis 😊 Nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er ute og gjør noe med den ,men sånn seriøst er det ikke noe krise og viktig som må gjøres . Og med minus fire og vind så er ting komplisert ved og ligge ute og skru . En annen ting er jo det at jeg må kjenne min besøkelsestid med og ligge ute nå pga helsen min foreløpig .😩 Fikk og snappet opp et sett med bremser foran til e28 her om dagen ,komplette calipere og skiver .Skiver er vel ikke noe og ha . Skal hentes nå ila februar . Egentlig har jeg ikke bruk for de ,men tenkte og restaurere de og selge de videre faktisk .😊 Så ja dere ,er lite som skjer her nå men på en annen side så er det jo godt å ha biler som faktisk fungerer og er iorden .😊 E61en skal jo få seg et kraftig løft nå på servicedelen og tror jeg har noen foringer eller noe og i forstilling som må sees over for er lyd der og nå 😊 Og ikke minst den største gleden er jo denne : Fikk jo ikke brukt den noe ifjor pga null førerkort så i år blir det morro 😊❤️ viggo E34, Dusy og Ampera reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå