Erikyog Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Ja jeg har det, han virket litt skuffa over at jeg bare anbefalte M-biler til han:S Dra opp til han i morgen eller når du får tid å prat med han i person, han er veldig real;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 vel, du får si at han blir iallefall en legende bland ///M folket ;P Men du har ikke hørt noe hverken ja eller nei for min del ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Jeg pratet med han tilfeldig i dag om at jeg ikke har fått faktura for min egen, men han spurte meg om jeg hadde sendt noen M gutter til han;P Så sa jeg , "ja en ja" Dra opp dit å prat med han, sjansan dine øke betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Skikkelig drømmebil det du har skaffet deg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Orker ikke dra til klæbu for å presentere meg selv som en gris med ett eple i munnen heller da!! får ta det med han på telefon imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 d e itj i klæbu...Heimdal sentrum, æ hadd gledelig dradd til Klæbu og æ om det hadd gjeldt mæ..... Halv pris på forsikring? Jatakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 For en nydelig M5 med fine fargekomboer. Gratulerer, dette er en skikkelig grombil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Joa, men han kan vel ordne det via telefon? Takk cliptrical og Glema. Er det noe dere synes jeg burde gjøre med bilen folkens ? tar gladlig imot tips. Kunne tenkt meg Hartge Classic II felger..men ingen til salgs for øyeblikket..evt Hamann PG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 E39 V8/Exclusive nyrer trengs. Dvs prelift nyrer med chrome i rillene (Uten den store leppa facelift nyrene har). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Hva har det å si at den står på mora mi? Absolutt ingenting, det er snakk om 5% bonus her i forskjell - det er forskjellsbehandling, min er også forsikret for under 24 år noe som er dyrere enn hva det er for Penguin som er 27 år, så vær så snill å ikke bland her.. Kan også legge til at han som forsikret bila mi fikk pisk av sjefen høyt i systemet i TERRA pga at han forsikret bilen min til den summen og min alder (under 24 år). Du behøver heller ikke være frekk da jeg bare prøver å hjelpe, du provoserte meg fryktelig med det du sa fordi det stemmer ikke og måten du la det frem på Dette er ingen diskusjon, men jeg vil bare svare. Det er jo tydelig at det er gjort en feil under beregning av din forsikring. Jeg betalte ikke stort mindre for en E36 M3, og jeg bor langt unna folk. Det at den står på mora di har veldig mye å si, siden alderen på vedkommende bilen er forsikret på har sterk innvirkning på den eventuelle premien. Dette vet jo alle som har hatt Cosworth og diverse andre tung-forsikra biler. Alder har veldig mye å si når det gjelder akkurat dette. Til trådstarter; Har du snakket med Gjensidige og fått et overslag der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 viewtopic.php?f=18&t=236224 For de som kunne tenkt seg felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Hva har det å si at den står på mora mi? Absolutt ingenting, det er snakk om 5% bonus her i forskjell - det er forskjellsbehandling, min er også forsikret for under 24 år noe som er dyrere enn hva det er for Penguin som er 27 år, så vær så snill å ikke bland her.. Kan også legge til at han som forsikret bila mi fikk pisk av sjefen høyt i systemet i TERRA pga at han forsikret bilen min til den summen og min alder (under 24 år). Du behøver heller ikke være frekk da jeg bare prøver å hjelpe, du provoserte meg fryktelig med det du sa fordi det stemmer ikke og måten du la det frem på Dette er ingen diskusjon, men jeg vil bare svare. Det er jo tydelig at det er gjort en feil under beregning av din forsikring. Jeg betalte ikke stort mindre for en E36 M3, og jeg bor langt unna folk. Det at den står på mora di har veldig mye å si, siden alderen på vedkommende bilen er forsikret på har sterk innvirkning på den eventuelle premien. Dette vet jo alle som har hatt Cosworth og diverse andre tung-forsikra biler. Alder har veldig mye å si når det gjelder akkurat dette. Til trådstarter; Har du snakket med Gjensidige og fått et overslag der? Dette du sier her er helt riktig. Jeg har hatt både E30 M3 og E36 M3 3.2l og andre spesielle biler på faren min, og alderen på vedkommende som tegner forsikringen har utrolig mye å si. Jeg hadde den forrige E34 540i'n på meg selv gjennom DNB. Disse er faktisk veldig billige for oss som er under 24 år, men også for andre over 24 år. Betalte rundt 16.000,- i året for 12.000km full kasko og 50%. Penguin: Grattis med helt rå M5. Eneste du kunne ha gjort var å kjøpt et nytt M5 merke og plassert dette riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 M5 merket er plassert der det er ifra fabrikk på denne. Det har ikke vært klusset med såvidt jeg vet. Men ja, blankt sort M5 emblem bak hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 M5 merket er plassert der det er ifra fabrikk på denne. Det har ikke vært klusset med såvidt jeg vet.Men ja, blankt sort M5 emblem bak hadde vært noe Ok. Det tviler jeg litt på, da det ikke sitter riktig. Det sitter alt for langt ned og for nærme baklykta. Søker du litt på Google så skjønner du hva jeg mener. Ja, blankt sort M5 emblem passer denne fargen veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Siste gangen var en vingebil jeg skulle forsikre. (10 år siden) Sparebank1 ville ikke forsikre meg, men hadde de godtatt hadde årspremien blitt litt over 96000 husker jeg, og da fikk jeg 20% i startbonus. (nesten det bilen kostet meg) På faren min med 50% som andre bil, så gikk de ned til 32000,- da ser man med en gang at alder har veldig mye å si. Bare prøv forsikringskalkulatorer på gjensidige ol.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå