Oilfisher Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Då har eg gitt Morr wheels i oppdrag å fabrikere eneste settet med 21" MORR VS8.2 Brushed Finish.Var meningen å gå for 21" Hartge Classic 2. Men tror disse blir bedre!! Fant dei på denne linken: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=736447 som er 20"... Så de skal lage 21" VS8.2 spesielt til deg. Har de sagt noen om når du får de? Helt klart Morr over Hartge. Eg har ikkje satt dei i bestilling enda. Er på forhandlings stadiet enda. Fikk pris på felgene 6300$, å 850$ for Toyo 255/30/21 og 295/25/21. Dette er siste reply fra Morr: Tommy, The Toyo's are about $850 (for the set) delivered to me here in Miami from Toyo in California. I think we certainly have to find a really good, professional photographer to take pictures of this thing! If more people want to buy them, we'll certainly figure out how to produce them on a larger scale, but for the time being, you'll be the only bad-ass in the WORLD with MORR 21" MonoBlocks Looking forward to getting this project started, this is going to be very exciting! - Andy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Leste forøvrig at det var solgt 23 M550d i Norge hittil, og at kun 2 av de var sedan. Moro at det kun er en til i Norge som kjører rundt i en F10 M550d Jeg vet at det kommer to til i løpet av vinteren her i distriket i allfall, en F11 og en F10 Selger visst veldig godt til å være toppmodellen, har visst aldri solgt så godt av en toppmodell tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Leste forøvrig at det var solgt 23 M550d i Norge hittil, og at kun 2 av de var sedan. Moro at det kun er en til i Norge som kjører rundt i en F10 M550d Jeg vet at det kommer to til i løpet av vinteren her i distriket i allfall, en F11 og en F10 Selger visst veldig godt til å være toppmodellen, har visst aldri solgt så godt av en toppmodell tidligere Kan godta det så lenge den andre F10´n ikke er hvit Er fortsatt eneste i landet med hvit F10 M550 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Det er en hvit f11 rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Det er en hvit f11 rett rundt hjørnet. F11 er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Deilig Deilig Deilig bil du har skaffet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Drømmebil! *Sikle Sikle* håper jeg vinner i lotto :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 gratulerer med en kanon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 gratulerer med en kanon!! Takk takk! Det flytter seg greit Mer enn nok til å miste statsborgerskapet i Norge i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Haha det er vell det! men maskineriet under pansere på denne bilen er bare en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 http://www.dinside.no/909404/stor-forsk ... armeeffekt Godt varme apparat asså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 http://www.dinside.no/909404/stor-forskjell-paa-varmeeffektGodt varme apparat asså?? Se der ja, ikke dumt! Har faktisk registrert det selv, hvor raskt det blir varmt i bilen. Har man vært en halvannen times tid på ski og har parkert bilen ute i kulda, så er den utrolig raskt varm! Mener det er noe slikt at restvarme fra motoren blir sendt inn i kupeen etter at man har skrudd av bilen, og hvis det stemmer, så funker det meget bra. Den oppnår ihvertfall driftstemp. svært raskt også, og jeg har helt ærlig aldri opplevd en bil som starter lettere i kulda. Den nøler ikke det minste med å starte selv om den har stått ute i -15 i et par dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Jeg vet min har en elektrisk ovn på kupeviften som fyrer i gang når det er kaldt ute. Mener under 5pluss grader eller noe. Så det begynner å blåse varmt omtrent med engang. Vil tro at din også har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Alle Norske biler har dette, er en del av Cold clima pakken disse utstyres med fra fabrikk Min 325d er tyskimport og bruker sikkert 10 min på å bli ordentlig varm hvis det er bra kaldt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 http://www.dinside.no/909404/stor-forskjell-paa-varmeeffektGodt varme apparat asså?? Se der ja, ikke dumt! Har faktisk registrert det selv, hvor raskt det blir varmt i bilen. Har man vært en halvannen times tid på ski og har parkert bilen ute i kulda, så er den utrolig raskt varm! Mener det er noe slikt at restvarme fra motoren blir sendt inn i kupeen etter at man har skrudd av bilen, og hvis det stemmer, så funker det meget bra. Den oppnår ihvertfall driftstemp. svært raskt også, og jeg har helt ærlig aldri opplevd en bil som starter lettere i kulda. Den nøler ikke det minste med å starte selv om den har stått ute i -15 i et par dager! Veldig kjekt å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå