Gå til innhold

M550dX

q1337
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Gralla med bilen.

Ser du har ikkje spart på ekstra utstyret nei :shock:

Glad for å se at vi er flere som tar steget til M550d`en. For min del har dette vert ein etterlengtet konfigurasjon fra BMW!!!

Det er også veldig sant at pris forskjellen ikke er så stor pga all ekstra utsyret som er innkludert.. kontra andre 5-serie xd.

Synes eg kom veeldig godt utav det pris messig!! Billigere enn dei brugte på finn :P

Får min levert januar 13..

Du kan tro eg glede meg!!!! :bounce:

Skal legga ut noen skrøytebilder når eg får den :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gralla med bilen.

Glad for å se at vi er flere som tar steget til M550d`en. For min del har dette vert ein etterlengtet konfigurasjon fra BMW!!!

Det er også veldig sant at pris forskjellen ikke er så stor pga all ekstra utsyret som er innkludert.. kontra andre 5-serie xd.

Synes eg kom veeldig godt utav det pris messig!! Billigere enn dei brugte på finn :P

Godt å høre at det er flere som har peiling på hva skikkelig bil er :D Håper på en tråd med masse bilder når du får din :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gralla med bilen.

Godt å høre at det er flere som har peiling på hva skikkelig bil er :D Håper på en tråd med masse bilder når du får din :wink:

+1! :D:applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Takk for det :) Man vet aldri hva slags folk som er innom slike sider, de finner alltids ut av infoen som ligger i bilskiltet, men man trenger ikke gjøre det enklest mulig for de :) Nå har bilen vært på Beitostølen en tur, på årets første "virkelige" vinterføre. Må si jeg er svært imponert over hvor godt den tar tak under akselerasjon, men det er klart at det blinker fort i dash´en når 740 Nm. febrilsk prøver å slippe seg løs ;) Foreløpig er jeg ikke helt "trygg" på bilen når det begynner å gå sideveis.. Automat og xDrive er noe uvant kontra en liten og nett A4 med manuell kasse, men det kommer seg selvfølgelig! Det var tydeligvis flere med "skikkelige" biler der oppe i helgen, så en E92 M3 som hadde tuslet oppover, skulle vært moro å parkert vedkommende på vinterføre der oppe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...