q1337 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Drømmebilen, tar gjærne den i gave !! Hehe, du er nok kanskje ikke alene om det Men bilen er så absolutt fin den Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Gralla med bilen. Ser du har ikkje spart på ekstra utstyret nei Glad for å se at vi er flere som tar steget til M550d`en. For min del har dette vert ein etterlengtet konfigurasjon fra BMW!!! Det er også veldig sant at pris forskjellen ikke er så stor pga all ekstra utsyret som er innkludert.. kontra andre 5-serie xd. Synes eg kom veeldig godt utav det pris messig!! Billigere enn dei brugte på finn Får min levert januar 13.. Du kan tro eg glede meg!!!! Skal legga ut noen skrøytebilder når eg får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Gralla med bilen. Ser du har ikkje spart på ekstra utstyret nei Glad for å se at vi er flere som tar steget til M550d`en. For min del har dette vert ein etterlengtet konfigurasjon fra BMW!!! Det er også veldig sant at pris forskjellen ikke er så stor pga all ekstra utsyret som er innkludert.. kontra andre 5-serie xd. Synes eg kom veeldig godt utav det pris messig!! Billigere enn dei brugte på finn Får min levert januar 13.. Du kan tro eg glede meg!!!! Skal legga ut noen skrøytebilder når eg får den Godt å høre at det er flere som har peiling på hva skikkelig bil er Håper på en tråd med masse bilder når du får din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Gralla med bilen. Ser du har ikkje spart på ekstra utstyret nei Glad for å se at vi er flere som tar steget til M550d`en. For min del har dette vert ein etterlengtet konfigurasjon fra BMW!!! Det er også veldig sant at pris forskjellen ikke er så stor pga all ekstra utsyret som er innkludert.. kontra andre 5-serie xd. Synes eg kom veeldig godt utav det pris messig!! Billigere enn dei brugte på finn Får min levert januar 13.. Du kan tro eg glede meg!!!! Skal legga ut noen skrøytebilder når eg får den Godt å høre at det er flere som har peiling på hva skikkelig bil er Håper på en tråd med masse bilder når du får din +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Bra folk har forstått det. M550D som gjelder av nyere BMWr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Bra folk har forstått det. M550D som gjelder av nyere BMWr:) Ville hatt 535i, 550i eller M5 selv helst, men godt fornøyd med min, likevel! Selger E30'en nå for å prioritere denne, og reise, med mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 F10 er og blir en fantastisk bil uansett motor, men hvem sier neitakk til stor motor? Det var bare det med disse pengene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxopp Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Jeg skulle ønske jeg kunne få låne bilen din i 8 til 10 år er det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Stort sett pengene det står på ja. Drømmebil dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Meget grom bil mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 [ Bilde ]Meget grom bil mr Fin utsikt! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 [ Bilde ]Meget grom bil mr Det er hyggelig å slædde nummer skiltet når han selv har gjort det på sine bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 [ Bilde ]Meget grom bil mr Det er hyggelig å slædde nummer skiltet når han selv har gjort det på sine bilder.. Tenkte på det selv, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 [ Bilde ]Meget grom bil mr Det er hyggelig å slædde nummer skiltet når han selv har gjort det på sine bilder.. Sist jeg var innom tråden var skilt nr synlig, men ser han har sladdet alt nå. Så skal få sladda dette bildet og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Hehe.. Takk for det Man vet aldri hva slags folk som er innom slike sider, de finner alltids ut av infoen som ligger i bilskiltet, men man trenger ikke gjøre det enklest mulig for de Nå har bilen vært på Beitostølen en tur, på årets første "virkelige" vinterføre. Må si jeg er svært imponert over hvor godt den tar tak under akselerasjon, men det er klart at det blinker fort i dash´en når 740 Nm. febrilsk prøver å slippe seg løs Foreløpig er jeg ikke helt "trygg" på bilen når det begynner å gå sideveis.. Automat og xDrive er noe uvant kontra en liten og nett A4 med manuell kasse, men det kommer seg selvfølgelig! Det var tydeligvis flere med "skikkelige" biler der oppe i helgen, så en E92 M3 som hadde tuslet oppover, skulle vært moro å parkert vedkommende på vinterføre der oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå