Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

ser helt riktig ut :D

Hjertelig takk :D

Hvordan er den å kjøre med såpass til camber foran da? Min ble helt jævlig vertfall, men den skulle hatt seg en hjulstillingskontroll da.. Men ble bedre å kjøre med mindre camber ;)

Helt utmerket :) Min har akkurat hatt 4-hjulskontroll, men at den fra før er tight og fin tror jeg også hjelper på.! Null sporing eller andre ting som gjør kjøringen dårlig :)

Blei veldig bra med camberen foran;) fine bilder også;)

Takk for det Thomas;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått jørgen! 8) denne må jeg få tatt en nærmere titt på en gang :D inspirasjon til e34n ? : P

Det må vi få til :) Hehe, ja, det hadde jo vært en mulighet ;)

Håhåhå yes, moar pics!

....nå regner d kattunger i bøtter og spann her for tiden, og Madde står tørt og godt i garasjen, men har planer om å ta litt bilder så snart været blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm! Må ha meg E30 snart ser jeg, Jørgen! :)

Jaa ;) Bare å handle! Roadtrip til Tyskland kanskje? Hiver opp Madde litt, har på 15" BBS-hjula min og cruiser nedover å henter en til deg ;)

Sinnsjukt gromt! Gleder meg til å se denne bilen i virkeligheten igjen!

Takk takk Eystein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent :applause:

Håper bare min blir litt i nærheten av så pen som din , bare min blir med komplett m-tech 2 :)

Har selv også chromlister rundt vinduene, har tenkt og lakkere di svarte men begynner faktisk å lure når jeg ser din , da den passer det veldig bra :)

Er jo og en måte å skille seg litt ut på da "alle" har shadowline :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! :D

Takk :)

Veldig pent :applause:

Håper bare min blir litt i nærheten av så pen som din , bare min blir med komplett m-tech 2 :)

Har selv også chromlister rundt vinduene, har tenkt og lakkere di svarte men begynner faktisk å lure når jeg ser din , da den passer det veldig bra :)

Er jo og en måte å skille seg litt ut på da "alle" har shadowline :P

Hjertelig takk for fine ord! :)

Har sorte lister liggende jeg også, men ja, skal man skille seg litt ut så må man ta andre veier ;) Jeg har sett for meg bilen med sorte lister, og tror nok det også blir bra, men i år har jeg valgt chrome, for å stikke meg litt unna de fleste andre som på død og liv skal ha sorte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...