M|Fjeld Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Pent Jorgen! Passa med leppa nå synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Nice, dette blei bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Dèt der vart så tøft det, så jeg bruker det som skrivebords bakgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Takk takk forlkens Hehe, du har det du ja HypeTraxX! Ikke dårlig Fått gjort litt i dag også: Montert IS-leppe Byttet høyre styrestag Montert KW-senken bak Justert den opp litt, siden de deka som står på er for stor, så gidder ikke rassere skjermer. Da er bilen klart til BMW CCN sitt høst-treff i Kristiansund til helgen! Håper bare været blir litt bedre! Eneste som gjennstår er full utvendig shine på fredag med polering og lakkrens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 bildeeeeeer? Ble jo knall bra det du har gjort hittil iallefall, så har trua jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Forferdelig bilde.. Er jo så grått og trist at det ligner jo ingenting.. Men her er i alle fall et. Har ikke montert senterkoppene på ESM`ene her.. Ellers virket den mye lavere med den forrige leppa, pluss at jeg har justert den opp 1cm ca for at dekkene skal gå klar buen foran.. Må av med ballonghjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Jaaaaa! Du har gjort denne bilen enda bedre enn den var. Et godt eksempel på at senk og fine felger er nok! Å bytte ut Infinity-leppa med iS-leppe er prikken over i-en Blir det shadowline-lister på denne etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Valla balla! Detta vart knall Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Skal ingen ting til for at disse bilene blir rå! perfekt konstruksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Jaaaaa! Du har gjort denne bilen enda bedre enn den var. Et godt eksempel på at senk og fine felger er nok!Å bytte ut Infinity-leppa med iS-leppe er prikken over i-en Blir det shadowline-lister på denne etter hvert? Ja, felg og senk er halve bilen Ble nok ikke så "krass" med IS-leppa som med infinity-leppa, men synes det ble bra! Tjæææ, tror faktisk ikke det blir det.. Synes det ble greit slik det er Valla balla! Detta vart knall Jørgen! Takk takk Kristian! Skal ingen ting til for at disse bilene blir rå! perfekt konstruksjon Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Du skuffer ikke Jørgen den forrige e30'n var enestående, og denne er ikke værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Vips så var den skikkelig barsk.. og neida, du trenger ikke å hive den andre leppa. Jeg kan overta den for en symbolsk sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Takk takk folkens Kvasi: Hehe, du kan få den mot at du betaler frakta! Men du må nok ordne den litt.. Var "uheldig" da jeg tok (LES:rev) den av, så et lite stykke falt av på ene hjørnet.. Kan fikses lett.. Rent kutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå