Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for kanontreff ja! Myye gromme biler å bra kjøring. Sto mest på indre bane å tok bilder, men rakk fortsatt å slå av en prat med noen forum-folk her inne :) Morsomt å treffe folkene back nicket! i tillegg til et par hyggelige fotografer ;)

Digger oppskriften til arrangør med masse spor og drift, pluss fotoshoot og drag :applause: drag er alltid god underholdning!

Takk for en hyggelig prat på indre bane ja :)

Der var en av dere ja! regner med du er den av dere med mest bilinteresse, siden det står at du kjører E30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et veldig bra treff! Eksemplarisk oppførsel fra alle sjåførene på banen, vi hadde ikke ute ambulansen en eneste gang. Det var en gang de var klar i bilen og det var når JAAS dro av ved slutten av langsletta.

Vi hadde litt kødd med de innleide flaggvaktene fredagen, vi vraket dem pga dette og lørdagen igjen tok vi inn litt folk fra treffet og fra eget crew på dugnad og her fikk vi skryt for flaggvaktene denne dagen. Men her blir det stor forbedring neste år. Rescuebilene var svært sjelden ute på banen på sporkjøringa, vanvittig ryddig kjøring uansett hvor mange biler som var ute på banen! Vi hadde et svært høyt antall biler på sporkjøringa lørdagen, men vi så det som forsvarlig siden det var så sinnsykt ryddig!

Takk til alle som møtte opp på treffet og gjorde det så bra som det ble, og takk til alle som tok i bruk vaskeplassen og bremsebenken, dette var innslag det virker som folk virkelig likte godt.

Og takk til alle som tok med BMW'en ut på banen under fotoheatet!

Det er så utrolig gøy at dere melder dere på treffet påforhånd. Det betyr virkelig mye for oss og mulighetene våre for å arrangere gode treff. Fortsett med det!! :)

Nå lader vi opp til kjøring på våler banen Søndag 25 August, her blir det grisebillig å kjøre for ClubE30Meet medlemmer, så ikke nøl med å melde deg inn i klubben! :)

tn_DSC_0030%20copyn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg telte 38 biler på ene sporkjøring ihvertfall =) flaggvaktene på lørdag, rescue, crewet og deltakere var strålende og ha med å gjøre! gleder meg til neste treff i 2014 alt!

Hilsen mannen i Tårnet =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon treff !

fikk kjørt mye, tipper jeg var en av de med minst effekt i drift køa, men fyttikatta hvor morro det var alikevell :)

bare bytte servopumpe og overhale diffen, så er jeg klar for våler :D

stor aplaus til E30Meet crewet, og alle hyggelige med entusiaster !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra treff! Men mens jeg husker det, til neste gang kanskje det er mulig å få ordnet med ett agregat hvor en kan fylle/sjekke luft? Og jeg vet også at det var stor etterspørsel av dekkomleggingsmaskin.

Ellers så er det 10 tommeltotter opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...