Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

er h8 om jeg ikke tar feil! prøvde med den osram velgeren men sto ikke noe 9om man hadde m sport eller ikke, er vel kanskje samme pærer for det om det er forkjellige tåkelys?

 

Det kan være forskjellig av og til, men LCI biler har som oftest H8.

En annen ting er å ta ut pæren og se hvilken sokkel:

post-45863-0-30024600-1444668561_thumb.j

 

Eller se i bilens instruksjonsbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo listet på side 1. Der det er linket til HB4 pære så skriver du bare H8 i stedet på eBay.

Men har man originale hvite DRL så vil man aldri få 100% match siden DRL er BMWs egen oppfinnelse og når du da blander det med en hvit OSRAM LED pære fra en helt annen oppfinnelse så blir det ikke helt lik farge.

Men nærmere kommer man ikke :)

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo listet på side 1. Der det er linket til HB4 pære så skriver du bare H8 i stedet på eBay.

Men har man originale hvite DRL så vil man aldri få 100% match siden DRL er BMWs egen oppfinnelse og når du da blander det med en hvit OSRAM LED pære fra en helt annen oppfinnelse så blir det ikke helt lik farge.

Men nærmere kommer man ikke :)

 okei takk for godt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du M-sport har du HB4 pærer, har du ikke, har du H8. Det er forskjellen på m-sport og vanlig. Fant jeg ut etter et par bommer.

 

Det kommer anpå hvilken modell og.

Min 04 preface uten m-sport har HB4, mens pappa sin 61 LCI uten m-sport har H8. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer anpå hvilken modell og.

Min 04 preface uten m-sport har HB4, mens pappa sin 61 LCI uten m-sport har H8. 

 

Jojo, men originalt sett hvis bilen kom med m-sport fra fabrikk, så sitter det HB4. Dette står det ikke noe om på osram, for jeg kjøpte feil pærer til min, som det til slutt viste seg at det var HB4 selvom flere fra forumet sa H8, og osram sa H8. Osram har heller ikke med/uten m-technology på lampeskift verktøyet deres, så da blir det litt forvirring.

 

Din bil har kanskje ettermontert m-sport? Og at faren din sin LCI E61 uten har H8 stemmer ganske bra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fin tråd. Må bestille nå h7, nye kjørelys! Da halogendriten er jo pess-gul :)

Var så mye å lese, og man er trøtt på øyan. Så hvis ikke noen sender meg en link (gjerne til en direkte ebay-annonse), så må jeg leite selv. Har jaffal skrevet her, så jeg finner tråden igjen :)

 

Det anbefales ikke å bruke LED som kjørelys, da de fremdeles er for svake til og lyse 40m. Itillegg er ikke lykten konstruert for å spre LED lys. Eller mener du DRL? :)

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...