Reef89 Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Hvordan gjør jeg det?? Da trenger man diagnose/code utstyr. Kan jo også levere den inn på verksted vist du ikke har utstyr selv eller kjenner noen som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Er dette egentlig noe dem utfører på verksted? Noe sier meg at slike ting er ting dem ikke har "lov" og rote med, eller kan rote med.. Med den vanlige testeren dem bruker, kan dem gjøre slikt? Det er nesten sånn jeg tviler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Ser at det er et godt mellomrom mellom selve LED-pæren og hvor den optiske fiberen tar opp lyset. Noen som har forsøkt å legge noe i mellom som reflekterer lyset uten å spre det, slik at det blir mer konsentrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hvilke led pærer burde jeg bruke i mine grøftelys? Vil ha hvitest mulig og sterkest mulig i både lys og mørk tilværelse ? HB4 ! Gjerne legg med link ! Må vell også ha canbus? Har prøvd xenon, etter 5 forskjellige sett så har jeg funnet ut at bilen min ikke liker det noe særlig, alt funker når det kobles til å etter en liten kjøretur og jeg tar å skrur av bilen å skal starte den igjen er det en av sidene uansett som ikke vill tenne og det samme har det vært med alle settene og 3 av dem har vært sett til 1500kr. så er ikke noe jalla men bilen liker de dårlig. Hvis ikke noen har ett sett som di har å annbelfale som kan funke på min bil ? 2010 E91 LCI . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Alt det står på s. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Kjøpte Umnitza.com sine egne angeleyes pærer. Angrer egentlig på at jeg ikke gikk rett på mtech v3.0.. Lyser greit på kveldstid men litt for svakt på dagtid.. Vil ha like sterkt som nyere originale Bmw. Men, har fått litt skurring på radioen når jeg har på lysene etter dette.. Er det noe man kan montere for og få vekk dette? Eller er det bare og kaste pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Får ikke like sterkt som nyere bmwer med Mtech sine. Tror det skal en del til for og så det så sterkt. Da må det være bygget for led vil jeg tro, slik at alt stemmer med lysplassering osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Finnes det noe i dag som kan erstatte fjernlysa på min e36, som lyser bedre i LED? Står sikkert skrevet her inne et sted, men gidder ikke lese 33 sider;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Nei Foreløpig er LED kun DRL. Isåfall er det xenon eller halo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Nye F10 har led hovedlys som option mener jeg å ha lest..... Sukk... Disse facelifts er så urettferdige..... Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Det kan godt stemme, men ettermontering av slikt kan vi nok se langt etter foreløpig med tanke på at det ikke engang er laget LED som på F10 DRL. Det er jo ikke bare pæren som gjør det så sterkt, er jo en helt annen konstruksjon av lysringene og spredning av lyset. E60 for eks. Har jo egentlig udugelig ringer i forhold til E39 som har samme pære og lyser ennå bedre både natt og dagtid. Større og tjukkere ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Så dette kan ikke brukes som fjernlys? http://viewitem.eim.ebay.no/2-x-Car-H1- ... 29755/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Funker knapt til parklys de der.. Fins pærer som er bedre en det. Men langt fra gode nok til fjernlys. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Jepp. Da kjøper du heller QLED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Okay, takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå