Reef89 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Fant det ut nå, sitter HB4 i grøftelys på e46. Men 80w hørtes rått ut, det burde lyse opp ganske bra:) Post bilder når du har innstallert de da:) Kjøpte du med motstand da så du ikke får feilmelding? Ja blir update så fort jeg får pærene. Nei jeg bruker ikke motsand da jeg for lengst har kodet vekk pæresjekken og slipper det drite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uvdøling Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Dette her da?http://www.ebay.com/itm/2x-H7-White-LED ... 46&vxp=mtrFortsatt ikke godt nok for fjernlys? Dette her da?http://www.ebay.com/itm/2x-H7-White-LED ... 46&vxp=mtrFortsatt ikke godt nok for fjernlys? Noen som har prøvd disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Hvor er det muligheter for å få kodet vekk pæresjekk i tåkelys? Gjør de det på alle bilverksteder? Eller MÅ man til evt bmw forhandler? En ting til.. Funker ikke de motstands ledningene på 50w på osram 50w? Syns jeg leste en plass at de var over 50w? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Hvor er det muligheter for å få kodet vekk pæresjekk i tåkelys? Gjør de det på alle bilverksteder? Eller MÅ man til evt bmw forhandler? En ting til.. Funker ikke de motstands ledningene på 50w på osram 50w? Syns jeg leste en plass at de var over 50w?Kan vel nesten gatantere deg at ett bilverksted eller BMW i heletatt vilngjøre det. Man endrer jo en instillingen i bilen originale system. Det liker nok ikke BMW. Kode vekk ting som det må nok helst gjøres selv og man må jo da så klart ha kode/ diagnose utstyr. De motstandene skal funke, installerte de pærene og motstand her tiligere på en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Om jeg har forstått det rett så går det ann og velge vekk pæresjekken på kun tåkelysene og ikke resten av pærene? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Javisst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Vurderer å kjøpe 50w Osram fra ebay, men er spent på om det virkelig er 50w. Da Dybvik trading, ekstralys.no osv... bare selger 25w og i tillegg sier de mulig er mindre enn 25w. Er det bare å koble en motstand i parallell med lampa da? Om du kobler den i serie vil du jo få mindre spenning over lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Om det faktisk er 100% 50w er vel tvilsont, samme gjelder 25w fra dybvik. Fra erfaringer så er dybvik meget treg med å få inn andre varer, det fåt nok sikkert inn 50w også, men det tar nok sin tid. Uansett er du på jakt etter skarpt lys, hvitt og alt en pære så går du ikke for 25. 50 er nok sterkere uansett hvor mange watt som forsvinner. Skal du ha ennå mer lys så venter du til updaten her som snart kommer med 80w cree chip q5 pærer. Det blir da bilder med 80 kontra 50w. Jeg kan si så mye allereder at jeg kan se at 80en er sterkere enn 50 da 80en har tykkere chiper og flere. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 80w høres bra ut:) Vis dette tilsvarer 80watt i vanlig lys, vil det da si at den bare trekker rundt 10w fra batteriet? I så fall har vi mye sterkere pærer i vente fremover. En annen ting er at mange av disse pærene kommer fra kina, og kina bryr seg ikke om el sikkerhet. Om pærene tar fyr eller ikke bryr ikke de seg om, bare de lyser bra i noen dager. Så det er mulig norske forhandlere vil teste de ut først for å ikke bli ansvarlig for en bilbrann. Alt skal jo ce merkes osv, men i kina betyr jo ce; chineese Equipment:) Hva med å koble tilførselen til tåkelysene innom noe elektronikk som gir 12volt puls ut, hadde vært litt artig med 80w strobelys. Led er vel kjent for å tenne og slukke raskt. Da får nok de idiotene som skal legge seg oppå fangeren din hjertet i halsen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Sku bytte skiltlys pærer isted, fikk di på plass og alt var gode greier helt til jeg sku ha sjølve skiltlyset på plass, da datt faen meg pæren av å datt inn i bagesjeluka........... Kun jeg så får sånne ting til... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk PatrickRye reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Sku bytte skiltlys pærer isted, fikk di på plass og alt var gode greier helt til jeg sku ha sjølve skiltlyset på plass, da datt faen meg pæren av å datt inn i bagesjeluka........... Kun jeg så får sånne ting til... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Finner den ikke igjen heller.. Hahs Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ble vertfall seendes sånn ut med den ene pæra. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Hehe du klarte det ja xD Men ser jo bra ut da med at det ikke lyser oppe hele ræven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ja pæren hoppte av når jeg klikka det på plass...du har ikke noen sånne pærer liggenes du da? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå