Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja fryktet egentlig det.. Vet du om man får tilsendt som gave mtec pærene? Hadde vert fint og slipt mva ivertfall:)

Ville kjøpt MTEC uten tvil, selvom de er dyrere enn alt annet. Filmen som Reef89 linker til er Alpejohn sin E39, og jeg hadde de samme pærene i min E39, helt latterlig sterkt og pent lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en E39 med HELLA lykter.. Noen som har en bra anbefaling på hvilke LED pærer jeg burde kjøpe? :)

Jeg har blitt anbefalt ICE VXX av Umnitza, de har også sagt jeg sku få discount på de siden jeg har vært kunde flere ganger før. 

De sier også at de er de eneste som er greit "Daytime Visible" og det er slik jeg vil ha dem. 

http://www.umnitza.com/umnitza-ice-vxx-n-bmw-led-upgrade-angel-eyes-wl-p-5863.html

Så har vi ett bilde av bilen, men bildet lyver litt. Ringene er ikke så sterke som de ser ut på bildet. Kanskje 50% svakere.. 

Men med ett slikt VXX sett ville de bli like godt synlige som på bildet, sikkert enda bedre mente Umnitza Support :)

IMAG0628_zps27ab1eec.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte noen umnitza pærer en gang.. Disse var ikke noe særlig. Men det var en billigere versjon. Men var radioforstyrrelser osv.

Har nå bestilt Mtec pærer og satser på at dette blir bra:)

Jeg har også hatt umnitza før. Men dette var Orion V2 selve "lysringer" som måtte monteres på. De var knall! 

Det er uansett mye variert mening angående Umnitza, men jeg tok alltid kontakt med de på mail for anbefalinger før jeg la inn en ordre. 

På orion V2 står det ikke flicker free, mens på VXX pære står det confirmed flicker free. Har visst noe med resistor box å gjøre. Men gjaldt visst kun E92 som måtte ha det for å unngå dette. Føler valget står på MTEC eller VXX. 

Syns det er litt skummelt å prøve noe nytt når jeg alltid har vært fornøyd med ett merke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ivertfall ut erfaring med umnitza om duPrøver det:)

Kan få MTEC V3 billig på ebay da til 711kr + 42kr for frakt.

http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ver3-0-6W-Angel-Eyes-BMW-E39-E60-E63-E65-6watt-LED-stark-wie-BMW-F10-F07-/221346817215?pt=DE_Autoteile&hash=item33894c64bf

Umnitza vil ha 936kr + 250kr for frakt og det gjelder ICE VXX.

Så selger de også MTEC V3 (ser hvertfall veldig ut som samme produkt) på Umnitza til 1439kr uten frakt. 

Er nesten så det ikke frister med Umnitza lenger.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

y0 gutta! :D

Den ene bi-xenon pæra mi begynner å bli sliten og er bynt å lyse rosa, og har tenkt og bestille nye. de originale pærene som er på denne bilen er 4100kelvin og lurte på om 5000kelvin er bedre med tanke på matching av spredere og AE? har 80w som på side 1. og de AE pærene som på side 1. som er til LCI biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

y0 gutta! :D

Den ene bi-xenon pæra mi begynner å bli sliten og er bynt å lyse rosa, og har tenkt og bestille nye. de originale pærene som er på denne bilen er 4100kelvin og lurte på om 5000kelvin er bedre med tanke på matching av spredere og AE? har 80w som på side 1. og de AE pærene som på side 1. som er til LCI biler.

Kjøper du 5000k så er du ganske innafor å matche :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få MTEC V3 billig på ebay da til 711kr + 42kr for frakt.

http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ver3-0-6W-Angel-Eyes-BMW-E39-E60-E63-E65-6watt-LED-stark-wie-BMW-F10-F07-/221346817215?pt=DE_Autoteile&hash=item33894c64bf

Umnitza vil ha 936kr + 250kr for frakt og det gjelder ICE VXX.

Så selger de også MTEC V3 (ser hvertfall veldig ut som samme produkt) på Umnitza til 1439kr uten frakt. 

Er nesten så det ikke frister med Umnitza lenger.. 

Kjøp mtec uten tvil.  Det koster ja, men hvorfor?

1. Gir ikke blinking (ved oppstart)

2. Ingen radiostøy.

3. Ingen feilmeldinger på cc (kun når pæren slukner)

4. Vedlikeholdsfri. (holder lenge, så sant det ikke er fabrikk feil. Mistet i bakken ol.)

5. Sterkest og hvitest lys på markedet (foreløpig)

6. Rett og slett verd hver eneste kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp mtec uten tvil.  Det koster ja, men hvorfor?

1. Gir ikke blinking (ved oppstart)

2. Ingen radiostøy.

3. Ingen feilmeldinger på cc (kun når pæren slukner)

4. Vedlikeholdsfri. (holder lenge, så sant det ikke er fabrikk feil. Mistet i bakken ol.)

5. Sterkest og hvitest lys på markedet (foreløpig)

6. Rett og slett verd hver eneste kr.

Ja og nå er jeg overbevist også etter at Umnitza klønte det til. 

De sa først at jeg skulle få discount OG frakt, men så sier de at de ikke ville dekke frakta likevel. 

Ikke nok med det så selger de MTEC V3 til overpris når jeg fant samme produktet til mye lavere pris på ebay med en selger som har 100% positiv feedback. 

Bullshit man! Jeg går for MTEC V3! Det sies også at alle gode ting er 3, i og med at det heter MTEC V3 tar jeg ikke sjansen på noe ICE VXX eller Predator lite. 

Umnitza er ikke dårlig, men nå har jeg fått nok. De sendte også en gang feil lysringer som ikke var tilpasset min gamle E46, der ytre diameter er litt større enn den indre.. Fikk mekaniker til å proffmontere slik at det ble ganske akseptabelt men likevel de kløner det til.. 

Med ebay er man også sikret buyers protection + moneyback guarantee. I tilegg til at selgere vil yte best mulig service for å få best mulig feedback for det lønner seg for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp melding av Fedex ang mtec lysene.. Di ville ha en kvittering. Noen som vet hvorfor? Er det fordi di skal sjekke om det faktisk er en gave? ( jeg har fått selger til og sende som gift )

Eller er det bare standard prosedyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har skjedd med meg. Har kranglet med dem i en uke for å få dem til å sende pakka mi. De sier det er tolla som ikke godtar summen. Har sendt dem en kvittering fra selger nå, så får se om de sender den videre eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...