awt Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Kom over disse idag : http://www.ebay.com/itm/NEW-SUPER-WHITE-120W-H8-LED-HALO-LIGHT-BULBS-ANGEL-EYE-FOR-BMW-E60-E87-E92-E61-/321520733180 Står 120W, tydeligvis nytt, eller er dette bare bullshit? Ser også at Mtecpower har noen 26W V3 pærer som ser ut til å lyse noe sinnsykt iforhold til andre pærer som har mere "watt". Her er Mtec sin 26W V3. http://www.ebay.com/itm/MTEC-H8-V3-26W-CREE-LED-Angel-Eye-Halo-Ring-Bulbs-BMW-E60-E61-M5-08-/121213475638?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c38e2db36&vxp=mtr Mest sannynlig er de som er oppgitt til 26W reelle watt, mens de som er oppgitt til 120W lyser det samme som tilsvarende 120W halogen-pærer ville gjort (helt idiotisk "system" på LED-pærer til bil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Led i tåkelys på plass, 60w fra extralys.no. Meget fornøyd Mtec v3 AE er på vei fra "Junaiten" IMAG0545.jpg Sent from my HTC One using Tapatalk Ser bra ut på tåkelysa, har akkurat samme pærer, venter på å få satt dem inn! Du får slenge ut bilder når du får AE fra Mtec også. Er det de som er på 26W? AWT: Tror jeg skal bestille de fra Mtec, har jo bare gode erfaringer med de fra min tidligere E39 og pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Veldig fornøyd med tåkelysa ja, anbefales.26w ja, hadde Mtec AE i forrige bil(E39) også, de var kanon der ihverfall Sent from my HTC One using Tapatalk Endret Februar 26, 2015 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Ja det er nok M-tec som leveres best enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Veldig fornøyd med tåkelysa ja, anbefales. 26w ja, hadde Mtec AE i forrige bil(E39) også, de var kanon der ihverfall Sent from my HTC One using Tapatalk Hadde de samme i min gamle E39 også, så spent på hvordan Mtec V3en blir i bilen din, blir det bra så er det stor sjans for at jeg bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 (endret) Etter lynrask levering på døren (bestilte 26feb,fikk på døren 2 mars) kunne jeg sette de nye led pærene i bilen idag Ble veldig bra, beste AE pærer jeg har sett ihvertfall Men var 2 dingser (omformer / motstand) som måtte kobles til mellom pære og org kontakt, fikk ikke plass til de inne i lykta bak dekselet. Var jo litt rar løsning egentlig. Fører side byttet til mtec : Får jo også inntrykk av at Mtec er amerikansk og at det lages og sendes fra der, men pakken kom fra Østen en plass Sent from my HTC One using Tapatalk Endret Mars 2, 2015 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Etter lynrask levering på døren (bestilte 26feb,fikk på døren 2 mars) kunne jeg sette de nye led pærene i bilen idag Ble veldig bra, beste AE pærer jeg har sett ihvertfall Men var 2 dingser (omformer / motstand) som måtte kobles til mellom pære og org kontakt, fikk ikke plass til de inne i lykta bak dekselet. Var jo litt rar løsning egentlig. Fører side byttet til mtec : Får jo også inntrykk av at Mtec er amerikansk og at det lages og sendes fra der, men pakken kom fra Østen en plass Sent from my HTC One using Tapatalk Lurer på om ikke mine er like sterke/sterkere, ivertfall ganske nærme Hvordan ser de ut når du har brytern i 0? Her er min med brytern i 0, ettersom jeg kun har et virkende tåkelys på bilen pr dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Dette så jo veldig bra ut ! Det var rart at motstanderne ikke gikk inni bak lokket, det skal det nemlig gjøre. Prøvde du å lirke og loke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Det er Lik styrke på både 0 og park. Ene dingsen (motstand) er ca 5 cm lang, ikke sjangs og få plass til den inne i lykta virka det som :-/ Men er Storfornøyd med lysstyrken Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Det er Lik styrke på både 0 og park. Ene dingsen (motstand) er ca 5 cm lang, ikke sjangs og få plass til den inne i lykta virka det som :-/ Men er Storfornøyd med lysstyrken Sent from my HTC One using Tapatalk Åja, mine dimmer litt i parkmodus og markeringslysa slår seg på, i 0 så er dem sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Jeg bruker ikke de motstandene, har det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 (endret) Det vet jeg ikke, så lenge du ikke får feilmelding så er det vel greit. Jeg måtte bruke dem for og koble til den nye led pæra. Ihvertfall den lange hvite. En liten rund svart dings med kjøleriller i var utenom selve tilkoblingen til pæren. Den hvite boksen var lengre i pakken jeg fikk, denne som er avbildet her kunne nok fått plass inne i lykten. Endret Mars 3, 2015 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 (endret) Da var tåkelyspærene mine byttet også, tusen takk til Tommi (SweetBMW)! Det kan se ut på bildene som at fargetempen er helt lik, men AE'ene er litt blåere i virkeligheten, kommer vel også litt an på hvilken vinkel man ser dem fra, bøyer man seg ned så ser de ganske hvite ut. Uansett, veldig fornøyd Endret Mars 7, 2015 av Clevion SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Ser veldig bra ut Hva gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Ser veldig bra ut Hva gikk du for? Samme som Codex, 60W HB4 fra Ekstralys.no Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå