Reef89 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Er det noen som kan anbefale pærer som gir samme farge/kelvin som ringene i en 2013 f01 da? Og når jeg kikka foran dekket foran så så det ut som en luke der. Er dette en enkel sak å få skiftet selv, pærene altså Det nærmeste du kommer match er disse 80w: http://www.ebay.com/itm/2Pcs-Super-Bright-White-80W-High-Power-LED-1600LM-H8-H11-Fog-Driving-Light-Lamp-/111780743462?hash=item1a06a6c926&vxp=mtr Som er helt hvite uten blå/lilla skjær. Husk at du må deaktivere canBUS eller montere mostand før du sitter i LED pære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1200R Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Så det er ikke å få tak i vanlig pære som vil kunne avgi den fargen som ringene gir altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Så det er ikke å få tak i vanlig pære som vil kunne avgi den fargen som ringene gir altså? Man klarer aldri å matche LED med halogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1200R Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Spørs om det er like greit å få skiftet hele innsatsen med alt da om det ikke koster skjorta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Jeg bestilte iallefall T15 til min E60, trodde det var originalt? Passer fint meg meg iallefall.... "Degraderte" forresten grøftelysa mine nå fra 80w til 30w nå, for å unngå at det blender så infernalsk.. De her lyste hvitt og fint, og var rimelige : http://www.ebay.com/itm/271675421532?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT T10 er originalt tror jeg. Men ser at de originale halogenpærene er i området rundt 15mm tykke så da er det vel T15. Blender tåkelysa dine så mye med 80w? Jeg har xenon i tåkelysa og justerte begge to litt ned til dem "lyser" lavere enn hovedlysa når jeg står parkert 20m unna og lyser på garasjeporten. Jeg hadde 80w led i tåkelysa i 2 uker. Var lite fornøyd så jeg monterte de pærene i lanternene på båten istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 ingen her inne som har testa 100W pærene mot 80w pærene enda? jeg er spent her jo! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Venter enda på mine 100w i posten, har desverre ikke 80w å sammenligne med da :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 damn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Fikk mine 45w angel eyes i går. Monterte, men det lyser ikke noe særlig bedre enn de gamle 3w. Når jeg holdt pærene mot hverandre og lyste mot garasjeveggen, så var det kraftig forskjell, men det blir tydeligvis ikke bedre mtp lampene i bilen? Her er ett bilde av de nye lysa og mine xenon tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Falske watt, som på alt annet fra Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Og derfor vi har blitt enige om i tråden hva som er best lys fra. Det står på s. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Selvfølgelig er det "opplevd styrke", "tilsvarende halogen" og alt annet dem reklamerer om, men det står at den skal trekke 12 watt. Driveren som følger med skal gi 12v konstantspenning, så da skal de 4 diodene som sitter i pæra være seriekobla og ha 3v per diode. Jeg tok frem multimeteret og målte meg frem til ca. 1,01A som igjen er 12w. Altså, 3w per diode. Men jeg så helt klart tyyyyyydelig forskjell på de jalla 3w som var der før og de nye nå når jeg holdt de opp og lyste mot garasjeveggen. Den gamle lyste neste ikke opp noe som helst, mens den nye var veldig mye kraftigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Jeg har også prøvd både 10,20,30,40w pærer på min bil siden 2012 og det er igjen mtec som leverer best. Grunnen til at der sterke lyset forsvinner er fordi at når du putter pæren i holderen i lykten med 3 dioder på så er det bare 1 av de, kanskje 1,5 av diodene som faktisk lyset inn i lykten eller til coronaringene. Du vil jo se at hele lykten lyser opp rundt om inni bak lokket der. Og så klart er den da sterkere ved å måle lyset i fri luft. Jeg ville gått for mtec, det koster litt mer, men der er hver eneste krone verdt det. Itilleg har de innebygget anti oppstart flasher. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Noen som kan annbefale noen LED pærer til tåkelys på en f30 msport? har hvite ringer mens tåkelysene er gule aktige takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 er h8 om jeg ikke tar feil! prøvde med den osram velgeren men sto ikke noe 9om man hadde m sport eller ikke, er vel kanskje samme pærer for det om det er forkjellige tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå