Gå til innhold

Noen som har sans for e92?

Ta2
 Share

Anbefalte innlegg

Har så absolutt sansen for E92, og denne fargen er absolutt en slager. Men felgene er ikke helt etter min bok. Svarte felger forsvinner liksom i hjulbuen, man mister nyanser og linjer, og dermed ser det ut som hvilken som helst annen svart kjedelig felg! :P Men ellers en flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig sansen for svarte felger, men kan til dels være enig at det KAN bli for mye svart. Felg og dekk kan liksom gå i ett med bakgrunnen, og det hele blir bare seende ut som et sort hull på bilen...! Men disse har en blank ring ytterst, og blanke "skruer" som gjør at det blir et avbrekk der. Føler at det hjelper en hel del. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin E92, men dette er jo (unnskyld utrykket) billig felger og denne bilen fortjener noe mer eksklusivt, men det er min mening! Kvaliteten på bildene var ikke særlig gode tiltross for at vannmerket gir ett inntrykk av å være proff fotografert..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mer og mer opp øynene for E92. Syns bilen har noen skikkelig lekre linjer og hadde jeg byttet bil i dag, ville E92 stått høyt på lista. Har faktiskt en 335i som bakgrunnsbilde på skrivebordet på pc-en :twisted:

Når det gjelder trådstarters bil, så føyer jeg meg i rekken; flott bil minus felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye felger og bil kanskje?

Selv om ikke alle syns felgene er riktig til denne bilen, så er det virkelig ikke nøye! Det viktigste er at DU syns den ser bra ut og liker dem! Trenger ikke bestandig være slik alle andre syns ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke felgene, men ikke bry deg for mye om det. Det viktigste er at du er fornøyd selv.

E92 har jeg veldig sans for. (Så mye at jeg kjøpte en selv). Bilen din var skikkelig flott ellers. Ikke mange i den fargen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldingene.

At en del ikke har sansen for felgene er ganske uproblematisk for meg. :) Sånn er det nemlig med smak. Men prisen på felgene er ganske uvesentlig synes jeg. At kvaliteten er dårligere er jo en ting. Men behandler man tingene sine med litt omhu, så holder det lenge uansett! Og for meg er utseendet viktigst. Og å ha noe som er litt uvanlig skader heller ikke. :) Har veldig sansen for M225 felgene også. Men de er ikke så lett å komme over til en fornuftig pris, og de blir litt ordinære. Liker BBS LM også. De kunne vært et alternativ. I kopier, slik som ca. 190% av alle de andre som har den designen... :D CSL felger blir for kjedelig. Samme med M3(?) felgene. M6 kan gå. De er temmelig spreke. Og sånn er da altså min tankegang! :D

Senking gjør også bilen en del penere! Har veldig sansen for det. Men her jeg bor bil bilen temmelig ubrukelig om den er lavere enn den er nå. Og så lenge den er så ny som den er, og i upåklagelig stand, så lar jeg den være. Prøver å bytte bil ofte, så da er det ugunstig å koste på den alt for mye i "unyttige" ting også ;)

Når det gjelder bildene, så ble jeg i alle fall veldig fornøyd med de. Men nå er ikke jeg noen ekspert på det området. Langt derifra! Kan dog hende at han som har tatt de hadde satt pris på noen konstruktive tips!

Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...