Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

nydelig, OBX manifoilene er ikke brukandes, bolthull må borres opp og venstre siden tar i girkassen, dette gidder eg ikke modde for å passe..

så, skulle hatt noen annet enn dem søppel manifoilene som stod på fra fabrikk..

 

schmiedmann har egen type, til 18000 nok, mens i sverige finnes dem til 12000nok omregnet.

supersprint fåes til 21000 nok + mva osv..

evolve får man til 30000nok + mva osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter faktisk å vurderer å fly til danmark, inn å kjøpe schmiedmann manifoiler, som er ganske så like supersprint.

spørs om BT liker long tube headers da, så skulle helt funnet noen manifoiler som er bedre.

ser at ergen motorsport har e30 v8 manifoiler, som ligner dem orginale, bare med bedre flow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahaha. må få motoren nedi og oppkoplet, blir litt ombygging av slanger til vannventilen, kapping av panser grunnet innsuget, samt jodle til resten av eksosen.

så skal bilen godkjennes.

 

blir lite skruing om dagene da jeg må kjøre i 10 min fra hjemmet til lokalet. og får ugene i morgen så da blir det ikke skruing resten av denne uken.

så skal diffen ned og leveres for montering av quaife diffbrems innmat, må kappe alle boltene da dem sitter fast, prøvde å løsne 1 bolt, da knakk torx hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...