D.Toft Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 ja der kan man se, smiles er mye bedre enn miles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Dette blir jævlig bra. Gleder meg til når vi skal kjøre en tur der du så klart skal sitte på høyre siden eller bare jeg tar meg en tur alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 hahahahahahahaha, denne er det ingen som får kjøre aleine, ei heller dem som har bil med under 300hk Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Dette blir jævlig bra. Gleder meg til når vi skal kjøre en tur der du så klart skal sitte på høyre siden eller bare jeg tar meg en tur alene Får holde deg til berlingoen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Tullekopper williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 nydelig, OBX manifoilene er ikke brukandes, bolthull må borres opp og venstre siden tar i girkassen, dette gidder eg ikke modde for å passe.. så, skulle hatt noen annet enn dem søppel manifoilene som stod på fra fabrikk.. schmiedmann har egen type, til 18000 nok, mens i sverige finnes dem til 12000nok omregnet. supersprint fåes til 21000 nok + mva osv.. evolve får man til 30000nok + mva osv. RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 supersprint sine har en ekstremt rå lyd da! eller full supersprint m5 eksos! samme som kingB har på sin! helt fantastisk lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 supersprint koster jo halve pensjonen min :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 sant så sant! men når du hører lyden så er det absolutt verdt det! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 sitter faktisk å vurderer å fly til danmark, inn å kjøpe schmiedmann manifoiler, som er ganske så like supersprint. spørs om BT liker long tube headers da, så skulle helt funnet noen manifoiler som er bedre. ser at ergen motorsport har e30 v8 manifoiler, som ligner dem orginale, bare med bedre flow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 da har jeg fått en bra deal på schmiedmann sitt v8 grenrør, så måtte slå til. blir å sleppe nedi motoren med orginale manifoiler, godkjenne ombyggingen og så montere grenrør og X-pipe Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Blir rått! Gleder meg til lydklipp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 får se om eg får til noe drive-by lydklipp og evt oppstart med lett rusing. blir sikkert ikke før 2016 en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Ikke før 2016!!! Hva i helvete gjør du i garasjen da? Sover?? Thundercoil og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 hahahahahahahaha. må få motoren nedi og oppkoplet, blir litt ombygging av slanger til vannventilen, kapping av panser grunnet innsuget, samt jodle til resten av eksosen. så skal bilen godkjennes. blir lite skruing om dagene da jeg må kjøre i 10 min fra hjemmet til lokalet. og får ugene i morgen så da blir det ikke skruing resten av denne uken. så skal diffen ned og leveres for montering av quaife diffbrems innmat, må kappe alle boltene da dem sitter fast, prøvde å løsne 1 bolt, da knakk torx hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå