Ron Jeremy Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Var lettere sagt enn gjort det. Har funnet et par som selger replica i 19", men linkene til 20" er somregel døde. Husker ikke selv om jeg fant de på eBay eller så de på et forum, men jeg vet jeg har sett. Fant en selger på ebay, skulle ha ca 2000 US$. Er dette pr felg, eller for 4? Stod ikke noe konkret. Har et lite håp om at den kommer til neste fredag, plukker samtidig opp en I5, det klinger jo bra om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 $2000 er ihvertfall veldig dyrt om det er pr. felg, så jeg vil tro det er for settet. I5? Prosessor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 $2000 er ihvertfall veldig dyrt om det er pr. felg, så jeg vil tro det er for settet.I5? Prosessor? iPhone 5. Skal få på vinterdekka med en gang, skrapet allerede 2 ganger. Tips til vinterdekk, vurderer pigg faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Ah, den satser jeg også på, 3g-en min begynner å bli gammel stakkar. For å ikke skli helt ut lurer jeg litt på om USB-musikksaken (6FL) fungerer med den nye lightning-pluggen (idiotisk navn forøvrig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 $2000 er ihvertfall veldig dyrt om det er pr. felg, så jeg vil tro det er for settet.I5? Prosessor? iPhone 5. Skal få på vinterdekka med en gang, skrapet allerede 2 ganger. Tips til vinterdekk, vurderer pigg faktisk! Nokian Hakka 7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Ser ut til at bilen kommer imorgen, begynner å glede meg litt her nå ja.. Blir vel neppe klargjort på denne siden av helgen men... Skal prøve å ta noen bilder. Ifht dekk så tror jeg det blir pigg faktisk, vintips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer med skikkelig godbil!! Er selv strålende fornøyd med min 09 525 DAT, som jeg har hatt i 3 mnd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer med skikkelig godbil!! Er selv strålende fornøyd med min 09 525 DAT, som jeg har hatt i 3 mnd nå! Skal jeg være helt ærlig, så har du noe nær den ideele motoren, og den jeg i utgangspunktet ønsket. Men jeg ønsket 09 modellen, og prioriterte den og helheten, fremfor motor. Gleder meg til å se den live, forhåpentligvis imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Da har den ankommet, gleder meg som en unge nå. Får den ikke før til uken da, men verdt å vente på håper jeg. Et ferskt bilde, er foreløpig meget fornøyd. Bra jobba Bård! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Da har jeg fått kjørt litt med 5'ern. Og min teori ifht lav kvalitet på E6* ble gjort til skamme, selvom jeg visste LCI var bedre enn preface. dette var dette et STORT skritt ifra E83, som minner om en gammel traktor ifh. Dette er en moderne, stor, luksuriøs, tøff og delvis snusfornuftig/mye-for-pengene BMW. ... og stor nok til å fungere som familiefrakter. Likte den nye UI på idrive'n, hvor er USB'n forresten? Automatisk bakluke er genialt. Andre tanker, komfortseter Lukter litt nybil ennå, gleder meg til skiltene kommer på. Denne bilen skal jeg kose meg med! Flere inntrykk kommer etterhvert. Forøvrig er conti med pigg på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Gratulerer. USB for avspilling av musikk og slikt er under midtarmlenet, mens USB for oppdatering av kart og import av musikk til navien er i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Takk for info! Da er endelig bilen hjemme, hentet for en time siden. Ble conti piggdekk 235*18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ble det 235/40-18 eller 235/45-18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ble det 235/40-18 eller 235/45-18? Godt spm, måtte ut å ta en titt faktisk. 235*45*18. Foran og bak. Ellers er bilen strålende og kjøre. Komfortsetene er fantastiske, men har nesten ikke funnet den ideelle passordet ennå, mulighetene er så mange... Trodde plassen inne hadde vært større, men sannsynligvis er dette pga de store stolene. Plassen bak er imidlertid større enn jeg trodde. En annen detalj jeg undres over er hvorfor man kun kan tilknytte en mobil av gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Fått kjørt litt mer med bilen, og første inntrykket sitter, dette er en knallgod bil. Eneste minuset er piggdekkene ( noe knatring ) men forbausende mye komfort tiltross for 18" og Msport. Og så er det motoren, en diesel firer er ikke sofistikert nok i en 5'er. Den gjør jobben meget bra, ifht ytelser, men bråker litt og bruker litt mer suppe enn jeg trodde!? Det er ikke så ille at det er plagsomt, men en I6 diesel evt bensin ville vært mer rett. Husk at jeg i vesentlig grad kommer ifra en M52b20 nå da, mao bortskjemt! Bykjøring ligger den på 0.83. X3 med 4 hjulstrekk, med den gamle motoren men med manuell gikk på 0.92. Så litt overrasket over dette. Utover det er det komforten og premium følelsen som er mest fremtredende. Finner stadig ut nye små detaljer, som at du slår av radioen, men for å få den på, kun kan skru opp volumet, fiffig. Ellers så er regnsensoren mye brukt i det siste... Den opplever jeg som mindre presis enn i E9*? Sender med et par bilder, et par av disse var det ikke skilter på så jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå