gallay Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Liker dere e30, og synes de er litt kjedelige utvendig? Da er løsningen TM Cars. Ser ut som gutta fra Ungarn kan sine saker(Min personlig mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Jøss. Hvor fant du dette? Hadde vært morsomt å se bilde av en ordentlig en. Dette ser ikke forferdelig ut, men ikke min smak heller... Jeg skjønner ikke hvorfor en E30 skal bli til dette. En E30 er fin som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Tja.... sånn kan det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Det er TM cars fra Ungarn som driver med dette, er vel snakk om 12 styling elementer som kan både erstatte gamle karosserideler og limes på eksisterende. Som de sier så går det an å bestille denne pakken, worldwide. Fant en side på engelsk om dette http://carscoop.blogspot.com/2012/09/tm ... bmw-3.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Ser ut som en krysning av en ny camaro og 02... Ser ikke poenget med å skille seg ut hvis det ikke ser bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Den var stygg, veldig stygg.. Utrolig litt på nippet til kvalmende stygg. Jeg liker greia med sære ting, men det å klæsse masse plast som bryter med linjene på en bil, det er bare waste i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Det fins ikke likheter i det hele tatt! Hvis man ser på karosseriet Og ser opp mot taket på bilen, så ser det helt jævlig ut! Ser ut som en kladdete jallaversjon som har blitt mixa med design fra china/usa/ irak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Det der så faktisk helt forferdelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 ussj. nasty! Hvorfor rote med noe som er tilnærmet perfekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Det "der" (omtaler ikke slikt som bil) ser helt fjernt ut uavhengig om det stammer fra e30 eller ikke. Kjøper ikke gammal bil for å så få den til å se ny ut, da kjøper man nybil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Ligner vel kanskje mere på en E28 med linjene en E30 vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Med tanke på den markerte skulderlinjen går tankene heller mot E3/E9... eller kanskje spesielt mot E9´s utgangspunkt... 2000 CS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Syns denne passer mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå