Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Den var fin der den sto i sin fulle prakt :)

Ja var skogsfisk over her som kjøpte den, montro om det kanskje kommer en tråd etterhvert? :)

Tror ikke det kommer noen tråd nei, da jeg anser bilen som nesten "ferdig" i mine øyne. Tenkte å gi den facelift baklamper, fikle med litt småting inni og kanskje gi den nye felger en gang i framtiden. Og i mitt tempo hadde nok den tråden blitt oppdatert en gang annenhvert skuddår der jeg hadde vist dere at jeg hadde lagt om til vinterdekk eller noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på med Leiv (Liffi) her forleden, og hadde ingen anelse om at det var du som lufta bikkja utenfor vaskehallen! :P Ellers ville jeg nok hilst på deg :wink:

Du som satt på ja? ;) var ute med en venninne fra vinterbro, og måtte vaske bilen hennes ;) er sikkert i området senere også, så bare å huke tak om du kjenner meg igjen :P

Fint å ha leilighet, men savnet etter å kjøre skikkelig bil kommer nok til å ta deg igjen, ;)

(snakker av erfaring).

Tenker da på M5 uten skilt.. Mmmmm

Tror nok savnet kommer til å bli stort ja, så håper jeg slipper å selge den ;)

Hvor kjøpte du hvite angeleyes og m fangere og m5 speil:)?

Pen bil! synd med salg

Takk for det! Synd med salg ja, men følte det var en grei deal, og nå ser det ut til å bli en ny bmw på meg som mellombil, før brz'n kommer, så forblir bmwmann litt til ;)

Hvite angeleyes kjøpte jeg på gs, fangere og speil kjøpte jeg på ebay ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...