SigurdE36 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Eksos til m5en og ratt til touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Tja, ikke 100% riktig, men ikke så altfor langt unna heller Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 hærmegås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Du er alltid den første jeg regner med ser hva som har skjedd har lenge hatt planer om det her eneste forskjellen som blir i forhold til planen, er at istedetfor en endestuss på hver side i 4" utførelse (ja, for å skille meg ut) så fikk jeg en god deal på deler fra Thomas, inkludert ny eksos til m5'n så jeg også kan bråke litt sammen de store gutta. Så da har jeg den originale m5'eksosen til overs, og den blir da flyttet over på touringen For de som ikke ser det så har jeg kjøpt originalt m5gulv med innredning, eksos til m5'n, har også fått med innstegslister, armlene i skinn skyvbart, ny koppholder foran da min har streika (men siden den er britisk må jeg flytte over delene bare, da den er speilvendt) og original bmw lommelykt da jeg manglet min i touringen Nå mangler jeg vel kun dekk av alt som skal til, men skal starte montering av coilovers førstkommende onsdag er småstressa for å rekke alt som skal skje før Tønsbergstreffet Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Så bra, dette rekker du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Liker at det Cars & Coffee treffet som står i fokus her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Liker at det Cars & Coffee treffet som står i fokus her +1! Håper på braaa vær!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Kommer til å bli artig, Joachim. Pass på å gi M5'en litt kjærlighet nå, så brukisen ikke blir et større wow objekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Ta mye bilder når du monterer M5 eksosen på touringen, dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Så bra, dette rekker du! Håper da det Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Liker at det Cars & Coffee treffet som står i fokus her Må jo det? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Kommer til å bli artig, Joachim. Pass på å gi M5'en litt kjærlighet nå, så brukisen ikke blir et større wow objekt.. Ja tror dette blir tøft! Bare få ut fingern nå så skal gi m5'n litt kjærlighet også ja, men tror desverre touringen blir mer wow enn m5'n i år :/ men helt original skal m5'n iallefall ikke bli Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Ta mye bilder når du monterer M5 eksosen på touringen, dette blir bra Skal ta masse bilder ja er spent på hvordan det blir nå! Ble jo en litt annen vri enn planlagt, men blir vel ikke helt skivebom alikevel Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Første mod ferdig utrolig hvor stor forskjell det blir av en sånn enkel ting! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Ble bra. Skulle gjerne hatt det selv, men er da avhengig av å finne m5 med grønt skinn Faktisk ganske pent http://4.bp.blogspot.com/_q6WkSDBrY6Y/S ... nt+Int.png Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå