Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Skilt foran er for pingler:D neida, men vil ikke bruke den originale skiltplata, så har noen tanker på hvordan jeg skal løse det ;) og slapp av, jeg skal ikke ha det inni fangeren :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Orig skilplate må på ja:-) ser litt rieger uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy moly! Mangler bare facelift baklamper nå :D

Ja, må det, men tar meg ikke råd til det med det første tenker jeg, tar det litt etter hvert ;)

Dette så bra ut Joachim :D Ser ikke på bilde, er det 2*2 M5 eksos på denne nå?

Har fått på m5-eksosen ja ;) nesten skuffende lite lyd da, men blir vel å fjerne midtre potte etterhvert, så det blir litt mere lyd ;)

Holy moly! Mangler bare facelift baklamper nå :D

Helt enig. Og det ser vel ut til at du må skaffe deg nye hjul til M5'en også nå? ;)

Hehe :P nei disse er nok litt for store og dyre til å kjøre som hverdagshjul med ;) så har visst begynt med RSII'ene igjen :P

Neinei, du må trø til med mindre felger på denne!

Passer mye bedre M5en disse mtp. at den ikke skal slepes langs bakken, noe jeg vil se denne gjøre! :mrgreen:

Det stemmer rimelig godt det altså ;)

Mega rått:D over all forventning, mange tomler opp!

Du mangler et skiltlys bak:o

Godkjent av deg også? begynner å smelte mange harde bimmersfolk her med denne gitt :P

Men ja, mangler ene skiltlyset :S har helt ny list, så vet ikke hvorfor, men skal se på det i morgen ;)

Orig skilplate må på ja:-) ser litt rieger uten...

Tror nok ikke det blir org skiltplate, har den liggende, men har ikke lyst til å borre i fangeren :o vil ha den clean som nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble jævla fett :)

usikker hva jeg skal gjøre med skiltet selv med ny fanger, får flett ny lakkert fanger og nye skilt i morgen.

hadde litt lyst å hive magneter på baksia, men blir dyrt. for trenger mange og kraftige neodym magneter for at det skal holde. samt en del oll,

ender vell bare med å lime det fast elns, vil ikke ha skiltholder eller skruer så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaaen så rått det ble Joachim! :D Feteste E39 touringen.. Når jeg ser tilbake

på første bildet du la ut av bilen, og det du la ut i dag,så er det sinnsykt mye du har fått gjort på så kort tid!! Imponerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaaen så rått det ble Joachim! :D Feteste E39 touringen.. Når jeg ser tilbake

på første bildet du la ut av bilen, og det du la ut i dag,så er det sinnsykt mye du har fått gjort på så kort tid!! Imponerende..

Takk for det ;) har gjort greit mye på ganske kort tid ja :P og spesielt mtp at mesteparten er jo gjort nå de siste ukene ;)

Ting har gått litt om hverandre siden påsken, og det er godt å se at enden er nær ;) bare bli ferdig med litt felger nå så blir det bra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig kult med den fargen!

Ang. festemåte med skiltet så kan jeg anbefale 3m sin dual lock borrelås. Den er utrolig kraftig! Søk på "3m dual lock velcro" på ebay så finner du den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...