APedersen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Nydelig samling du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Har du noen ordenlige bilder av felgene? Og info? Er intressert hvis du bestemmer deg for å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 tok sin tid men nu e æ igjenom heile tråden. Blir jo imponeranes bra! Stå på videre. Artig å se sikkelige prosjekt igang! Fargen blei jo AWESOME Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Har du noen ordenlige bilder av felgene? Og info? Er intressert hvis du bestemmer deg for å selge Har noen flere bilder her, men tror jeg venter litt med å evt selge de, lar de vokse litt på meg først tok sin tid men nu e æ igjenom heile tråden. Blir jo imponeranes bra! Stå på videre. Artig å se sikkelige prosjekt igang! Fargen blei jo AWESOME Kult at folk leser igjennom tråden Den har fått en real oppfriskning Her kommer noen bilder fra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Er clean denna nå Men burde du ikke hatt en leppe på fangeren? blir litt som e36 M front uten leppe.. ser litt ut som det mangler noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Dette ble veldig bra synes fargen på felgene ble bra, fin kombo med blåfargen og den mørke på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Synes den ble for...rar... i hjulbuene bak...nesten så du skulle hevet den litt og spacet ut hjulene istedet? Åssen er folien? Holder den passformen? Går vaskinga greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Hevet bak og space ut hjula så hadde den blitt perfekt:) Gromme hjul! Men enig i at fargen var litt mørk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Synes hjula passer bra fortsatt, men er enig i at de burde spaces litt og at vogna kan løftes litt bak. Men fargen og looken ser dritbra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Dere må være tankelesere, for det er akkurat det jeg skal gjøre, heve den litt bak og space ut mer blir 25mm foran vs 20mm nå, og 20mm bak vs 5mm nå Jeg har vurdert leppe, og jeg hadde en før, men har enn å lenge lyst til å beholde den sånn den er, liker fremkommeligheten med så "høy" front Folien holder seg bra, fikk jo vasket den godt i dag, med vaskevott og greier, så den er kvitt all soting på bakluka også må bli flinkere til å vaske den oftere merker jeg Sent from my eyePad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Husk at vi må møtes snart... | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 wicky er kosesyk! bilen er blitt kanonflott Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Steinbra! Slo du av motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Husk at vi må møtes snart... Haha det skal vel alltids kunne gå ann wicky er kosesyk!bilen er blitt kanonflott Tzunami Takk fro det Vegar Steinbra! Slo du av motoren? Takker Lasse Den sto og putra den gitt uups Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå