joachim sørlie Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 ja faktisk.. stramma til toppen i går, med moment og gradskive satte på regreima også, så nå mangler det bare og sette på innsug osv så er den vell nesten klar
SpiXi Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 ser bra ut detta får vel prøve og følge med her og
hylle Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Tror denne var på e30meet i sommer, funka greit den, helt til jeg måtte ut å dra den inn med henger! (hvis det var denne)
joachim sørlie Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 haha, var denne det ja kanskje man skulle tatt seg en tur i sommer?
joachim sørlie Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 har nå endelig klart og somla meg til og ta lappen.. tok teorien på tirsdag, fikk oppkjøring på fredag (!!) forrige uke! så det gikk jaggu fort, var egentlig vente tid til 4 februar, men var en avbestilling, så bytte trafikkskole og alt den uka.. haha såå knakk jeg faen meg beinet når jeg var ute og kjøre samme dagen jeg fikk lappen, noe ikke krem.. men kjører enda, stopper ikke meg når jeg endelig har fått den blir garasjen i kveld og få ferdig motor engang for alle!
Tzunami Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Ja vettu hva, kan ikke kjøre rundt i en e39 525tds a touring hele tiden?
joachim sørlie Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Nei, det blir for dumt hoho
APedersen Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Haha, du har ikke hatt tid til å skrive det her før nå
joachim sørlie Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 neei har jo kun vært ute og kjørt/sladda siden fredag er så deilig, viiilt
CV-Erik Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Gratulerer med lappen! Men jeg må bare spørre, hvordan greide du å brekke benet mens du kjørte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå