Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Såvidt jeg kan se skriver du flere ganger i tråden at du liker oransje best selv, vil ikke det være det naturlige valget da? Det er jo din bil, litt feil om du skal velge en farge andre synes du skal uten at du egentlig vil det selv.

Skrevet

Få av de schmiedmann klistremerkene iallefall. Søle til bilen med sånt a gitt. Dra til ett sted hvor de selger billakk og se i katalogene demmes over bmw farger. Finnes utrolig mye fint..

Skrevet

awt.

Jeg liker både oransj og frozen grey, jeg liker oransj på noen måter og det samme med frozen grey. Så klarer ikke helt å bestemme meg :) Ville jeg likt oransj mye mer en den andre, ville jeg valgt den med engang.

Skrevet

Frozen gray har du en tøff men også "nøytral" bil, det vil du aldri få med oransje! Så om du vil ha noe som skiller seg ut og ikke har noe imot at folk snur seg, prater om bilen, peker osv, så ta oransje! Hvis du vil ha noe litt mer nøytralt som er spennende for folk med litt mer interesse, og som ser at det er en heller sjelden farge, så tar du frozen gray;)

Skrevet

Stemmer for den røde som er bilde av litt over her.

Og viktist av alt: Få av de stygge klistremerkene.

Skrevet

Frozen blue og grey er eneste matte farger som er ålreit, men for meg skal ikke nyrene og grillen være svarte, og lakken skal glinse på en BMW! ;) Stå på... 8)

Skrevet

Da ble det orange folkens :) Bilen skal mest sansynlig inn på folering på mandag. Kommer update bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...