UFC Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Nå har jeg endelig montert m-tech frontfanger, bakfanger og m3 forskjermer. Ser ut som om de er bulket men er kun skyggen M3 GTR panser og CSL bakluka blir kjöpt etterhvert, i löpet av vinteren. Skal folere bilen i orange på mandag, HVIS noen kan hjelpe meg å skaffe noen billige 19'' eller 20'' felger med dekk. Enten låne, eller så kan jeg kjöpe. Felgene skal lakkeres i ekte carbon look. Så blir en fordel for deg også om du låner vekk frem til söndag den 28.10 Grunnen til det er at jeg har fått tilbud, og det trenger jeg felger til. Så vil ikke betale så mye for felger jeg ikke skal ''ha'' egentlig Her er litt bilder:
UFC Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Da har jeg kjöpt nye felger, 20'' vet ikke navnet og husker ikke bredden. Men syns de satt knall bra på bilen Bilen er nå også levert inn til folering, gleder meg som en unge Her er noen bilder.
turbo1991 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Gleder meg til å se resultatet, E92 med M - Sport osv er så rått
Jokkke Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 De felgene er råå! Gleder meg til bilen blir foliert Var jo perfekt fitment på de hjulene der også
UFC Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Ja, blir tøff med M styling og felgene satt som et skudd syns jeg. Tar en tor bort til folering verkstedet for å ta noen bilder av bilen underveis Kommer litt update bilder ut på kvelden idag
UFC Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Takk takk Fikk tatt noen bilder nå, er på verkstedet. Kommer flere bilder snart dette blir knall bra
UFC Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Ikke lenge til bilen er ferdig nå, syns det så heftig ut. Blir noe nesten ingen har
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Ser hissigt ut ja! må få ut noen tøffe høstbilder av ferdig bil da!
Turbo-HF Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Ser hissigt ut ja! må få ut noen tøffe høstbilder av ferdig bil da! +1!
UFC Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Takker Ja, må få til noen bilder.. blir ikke helt ferdig før til sommeren nærmer seg. Må få kjøpt gtr panser, csl bakluke, frontleppe osv, men skal få tatt noen bilder når den er ferdig med foleringen osv. Kommer bilder av bilen så og si helt ferdig med felger osv imorgen folkens
UFC Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Endelig ferdig. Ble helt sinnsykt syns jeg. Fyfaen jeg ble forelska i bilen igjen!! Bilen og felgene ser tøffere ut i virkeligheten. Bilen kommer til å stå på utstilling i Lillestrøm i helgen. Knips noen proffe bilder for meg folkens, skal ikke være der selv.
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 skjønte jeg mye av igrunn.. Men så sprek ut den bilen nå er det annerledes farge på felgene enn bilen? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå