Smurfen Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Syns nå din egen bil hadde fortjent et bilde her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 er jo med på et av bildene, hehe... litt cheesy og legge ut masse bilder av sin egen bil i en fellestråd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hvor var dette hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hvor var dette hen? Frognerseteren. BMWCCN Øst som arrangerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Har noen jeg å, men jeg kan IKKE ta bilder bare knipser jeg. veit åssen man slår det av å på, samt vri den knotten til Auto... Bildene er heller ikke redigerte, for det veit jeg ikke åssen jeg gjør ! beklager kvaliteten. Noen herifra som gjenkjenner denne ivrige fotograen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Mye flott bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ingen som tok bilde av den stock sølv m5'n min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Så ut som det var en del folk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ingen som tok bilde av den stock sølv m5'n min da? Flere bilder her: viewtopic.php?f=6&t=240516 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Thx fjeld! fy så "kjedelig" den ser ut original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Thx fjeld! fy så "kjedelig" den ser ut original Kjedelig? Den er jo direkte elegant.. Akkurat slik en M5 skal være (foruten at den kunne vært noe lavere).. Det så ellers ut som et bra treff med fint vær. Synd jeg ikke hadde anledning til å ta turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Var vel et vellykket treff i regi av BMWCCN, kan vel si at jeg koste meg, særlig etter konsumerte vafler og noen kakestykker samt en brus. Kudos til kioskdriften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Veldig flotte bilder Det er i Oslo mann skulle bodd ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 bra bilder! så ut som bra oppmøte til å være seint i sesongen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå