Haug530D Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Noen som har fått sendt kit fra "dipyourcar"? Skulle hatt et slikt kit, men med norske priser frister det lite. Har vurdert å ruke jetcarrier, men "us adresse", og via båt. Har vært inne på tanken selv men det er regnet som farlig gods og da må man ha diverse papirer på det samt at man må betale ett tilegg til Jetcarrier, det er også begrenset hvor mye man kan importere. http://www.jetcarrier.net/support/index ... ng-olje-mm Jeg tenkte å ta hele bilen i sommer å gjøre det selv med en elektrisk malesprøyte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 da er kansje ikkje prisane so galne på plastidip. når ein må betale tillegg etter tillegg. trur eg kom fram til rundt 2000kr i sjøfrakt før eg såg dette. so da blir det muligens 600kr til da. + moms . so spørs kor masse ein spara. andre so har prøvd å rekne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Plastidip.no har jo både sprøyte og dip, så er jo mye enklere å ta det via dem? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 plastidip tar 3 ganger utsalgsprisen til dip your car. Når du tenker på at plastidip.no får rett fra fabrikant, og at dyc også tjener penger, så ser du hvilken SINNSYK avanse de tar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Norbond er billigere, 900,- for ett spann 3,75L med sort matt, så for min del blir det ca 3x900 + Malingssprøyte ca 1000,- ca 3700,- i tilegg kommer tynner fra Biltema til ca 60,- pr l, må vel ha ca 12l til 720,- Så totalt kommer det på rundt 4-5000,- med frakt og diverse vaskeutstyr i tilegg, er ikke verst det for å spraye hele bilen. http://www.norbond.no/maling-og-lakk/pl ... 268-1.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Daamn, har lyst å dippe hele bilen i hvit med camo dekaler på, men det koster jo bare 295,- å få sendt varene med sjøfrakt fra jetcarrier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Undersøk prisene med Malfix.no Malfix er i utgangspunktet en båtbutikk, men han er gjerne en av de billigste i den bransjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Om noen skaffer rette dokumenter, og finner ut "hvor" hazardous dette er (har vist noe å si på pris hos jetcarrier), så er jeg med på et gruppekjøp hvor vi deler på frakt kostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 norbond va billigere. hva slags sprøyte til 1000kr du skal bruke ? trur den fra plastidip er den eg vil bruke. klarer vi å få til gruppe kjøp da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 norbond va billigere. hva slags sprøyte til 1000kr du skal bruke ? trur den fra plastidip er den eg vil bruke. klarer vi å få til gruppe kjøp da? 1200,- var det visst, denne: http://www.marineshop.no/B%C3%A5tpleie/ ... 40049.aspx De er 300,- billigere enn Norbond og Plastidip, om ikke de skal ha så voldsomt fakturagebyr og frakt da, da kan man likegodt kjøpe fra Norbond. Samme som dipmycar bruker i en video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 ja men dette er ein eldre modell:) trur dei seie at den nye er bedre.. nokon går so langt å seie den earlex 5500 er best.. men til 2800kr hehe da kjøper eg ha norbond dip å sprøyte av plasti:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 mr haug trur du har sett prisen uten moms hos norbond. blir dyrare der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 mr haug trur du har sett prisen uten moms hos norbond. blir dyrare der.. Snakker du om Wagneren nå eller? 1490,- hos Norbond, valgte med moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 dip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 dip Ja det var merkelig, jeg valgte med mva når jeg gikk inn i butikken, trykker jeg øverst i høyre hjørne der ved den kryssen for så å trykke den tilbake går prisen fra 900,- til 1125,- Da er det jo samme pris hos begge butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå