aplet86 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Hårete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Dette blir fett! Planer om å prøvemontere snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Dette bør jo funke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Var dette 18" eller 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 RÅTT !! FÅ DET PRØVD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Voksene de hjula der! Blir rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Få de på bilen da, mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Crome hjula har han kosta på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Må få de på bilen, vi har venta lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Takker, takker Er 18" disse, CCW lager ikke større, og jeg vil heller ikke ha større når jeg skal kjøre denne stilen. 18" er ideelt da. Blir nok ikke prøvemontering med det første, skal montere coils først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 18" er nok uten tvil det man burde gå for på E39 ja. Jeg slår til med 19 jeg, siden jeg ikke har noen autobahn-krysser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Klart, skal innrømme at jeg har kikket på 19" også, men utifra bilder jeg har sett på nettet så blir bilene rett og slett for høye hvis man skal gå for stretch/poke. Det ser unektelig pent ut i hjulbuene, men for min del tror jeg 18" er best RS, hva slags felger har du kjøpt deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Klart, skal innrømme at jeg har kikket på 19" også, men utifra bilder jeg har sett på nettet så blir bilene rett og slett for høye hvis man skal gå for stretch/poke. Det ser unektelig pent ut i hjulbuene, men for min del tror jeg 18" er best RS, hva slags felger har du kjøpt deg da? Har flere forskjellige i tankene. Det ene settet jeg sikklerbetter kommer jeg til å tape masse penger på.. Nevnte de i en pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Heiheihei! Dele med oss andre diesel E39-eiere gjør du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Grattis med råe felger! Kommer til å kle bilen godt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå