spruddel Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Fortsatt avusblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 hehe, driver å surrer her. Avusblå mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 hmm, tror jeg har det i papirene et sted, men ikke helt sikker på hvem som var første eier. Ellers takk folkens PenguiN: Kjøpte du din i Telemark? Over til noe annet: Er det delbare fjærben foran på disse? Altså sånn som på E36, der man slipper å plukke av bremser og spindel for å bytte fjærbenet? Bak er det coils ser jeg. Hvilket justerbart sett vil dere anbefale til en M5? Det skal selvfølgelig godkjennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Er delbare fjærbein ja. Her er DIY: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1379498 Grattis med übergrom bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg tror jeg skal satse på KW v3 til min m5, står mellom dette, V2, og H&R monotube.. Edit: så jeg ikke hadde kommentert i tråden før nå, så gratulerer med grombil!! har du org. eksos på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Takker så meget, Lars89 Tzunami: Takk for det, din så fin ut også, kikket på den på Frognerseteren. Det sitter Supersprint lyddempere på den, ikke hel-anlegg ifølge forrige eier. Har ikke vært under og sett selv, men uansett så holder lyden for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ja skjønte det var din som sto bortgjemt i hjørnet på høsttreffet? skal mye til for å ikke få fin lyd med s62'n tror jeg sikler på eisenmann race jeg, så blir vel det og x-pipe med tiden men foreløpig misunner jeg deg veeldig skilter altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Se der ja, blir spennende å følge med videre på denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Gratulerer med M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Grattis med nybil;) her skal det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 E39 M5 er kuli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kom over denne http://www.autofil.no/900200/bmw-m5-e39-1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har ventet på og få se litt mer av den nye bilen din en det lille "teaser" bilde du tok av den i garagen ser ut som en strøken og flott m5 du har fått deg, kommer til og følge med på utviklingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Takker alle sammen Noen som er drevne på originale alarmer? Bilen kan finne på å plutselig gå i alarm, uten at noen er nær den, til og med når den bare står i garasjen. Har prøvd å vugge på bilen, men ser ikke ut som det er problemet. Noen som har tips til hvor jeg skal begynne å lete..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Min reagerer på lyd:P Virker sånn iallefall....sto en E36 å rusa ved siden av forskjermen min i byen, da gikk alarmen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå