Evenol Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 9,5 (+0) og 11 (+3) Bra noen tar seg av ansvaret og handler rikelig med bredde her inne. Dekkdim har du planer om å ha på disse, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 9,5 (+0) og 11 (+3) Du skal ha rikelig med strekk skjønner jeg, men skal du massere buene også? Du får jo god klaring til oppheng også du. Luksus.. Bra noen tar seg av ansvaret og handler rikelig med bredde her inne. Dekkdim har du planer om å ha på disse, da? Samme dimensjon som jeg har, men røffere innpress. Nesten skyldig jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Ja, innpresset er rimelig max og litt til, men som de fleste sikkert har skjønt så har jeg en forskjærlighet for lav og brei-stilen..hehe. Har sittet i to uker med felg-dekk kalkulator på nett for å regne ut akkurat hva slags look jeg ville ha. Kommer til å kjøre 255 bakdekk og 225 eller 235 foran. Med +3 bak har jeg akkurat like mye klaring innover som originalfelgene, og jeg slipper å tenke på å treffe coiloversa både foran og bak Det og at jeg vil ha max lipsize gjør at jeg har valgt såpass aggresiv offset. Det er ca 4-5 ukers leveringstid på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Kommer til å stjele showet med de felgene der tenker jeg! blir gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Jeg vet at denne havner i toppklassen, så er vel bare å lene seg tilbake og se på at brikkene faller på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hvor breie blir leppene da? 4 0g 4,5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Kommer til å stjele showet med de felgene der tenker jeg! blir gromt! Du har jo fortsatt BBS RS-GT så du stjeler mye av showet da og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 9,5 (+0) og 11 (+3) Det er jo 3-seriebredder på felgene det Med det innpresset så blir det nok veldig kledelig! Dette blir en bil å få med seg i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Kommer til å stjele showet med de felgene der tenker jeg! blir gromt! Nja, du skal vel ikke skjemmes du heller, med de hjula du skal ha på Jeg vet at denne havner i toppklassen, så er vel bare å lene seg tilbake og se på at brikkene faller på plass! Takker så mye, håper det blir bra selv. Hvor breie blir leppene da? 40g 4,5? De blir 3,5" foran og 4,5" bak. 9,5 (+0) og 11 (+3) Det er jo 3-seriebredder på felgene det Med det innpresset så blir det nok veldig kledelig! Dette blir en bil å få med seg i sommer Takker for det, skulle tro det blir bra ja. Har jo sett noen eksemplarer på div nettsider med noe av det samme oppsettet, ser unektelig fett ut Fikk forøvrig mail idag, hjula er allerede godt igang i produksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Merker jeg er jævlig nysgjerrig på hva du har bestilt nå Gromme dimensjoner på de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Dette blir rått! Det vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 CCW K57! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 CCW LM5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Rotiform nue? Edit; kommer felgen på bilde fra en nissan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå