Alice Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Tøff bil!Har samme felgene i 19" på vinterhjulene på F10´n! Meget stilige, og fint med den blanke kanten ytterst mot gummien, selv om den sikkert ikke er billig å kantkjøre... Kantkjøring har jeg kontroll på, det skjer ikke. Dog er jeg alltid nervevrak hver gang jeg får bilen tilbake fra VIP parkeringen på Gardermoen... Så lang har det gått bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 De blanke ringene på felgene kan byttes ut om man skulle være uheldig å komme borti noe. Koster noen få hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Fantastisk farger og like flott bil! Men har du vurdert sort grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Nydelig bil ! Tror også at den , om mulig , hadde blitt enda penere med sort grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 ALL kromm må bort på disse bilene. Nydelig bil. Men felgene burde være i 21" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Gratulerer med übergrom f11! ble meeget riktig med disse felgene! CH-r de heter, er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Gratulerer med übergrom f11! ble meeget riktig med disse felgene! CH-r de heter, er det ikke det? Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugalandet Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alice Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hm...ja det kan godt hende at jeg bør teste en sort grill. Fikser det mandag. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Min bror har space Grey M550, grillen på den gjør det lille ekstra, jeg syns den svarte blir for "mye" på den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hm...ja det kan godt hende at jeg bør teste en sort grill. Fikser det mandag. Takk for tipset. Synes sort grill på Space Gray ser knall ut. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Veldig fin bil du har, og jeg hadde nok ikke forrandret noe på denne. Jeg har helt samme type bil med hartge senkesett og 20" M5 hjul, men synes din ser lavere ut enn min. Er det senkesettet til Xdrive du har, eller har du funnet på noe annet lurt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alice Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Angående senkesett, her trengs en liten presisering. Jeg kontaktet Strandveien Bil for å få tak i Senkefjærer fra Hartge. Det finnes ikke til xdrive og jeg ble derfor tipset om at HR har et sett. Kjøpte dette hos BS Bildeler i Oslo. Disse fjærer (2 fjærer foran og kun nye stag bak) senker 2,5 cm foran og 1,5 cm bak ift. Orginalhøyde. Det er mulig at de som monterte for meg (SOS Biloppretting på Kløfta) slapp den litt lenger ned bak for der er det litt å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hva slags bredde har du på dekka? Er det 295 eller 285 bak? Ble lysten på senkefjærer på min når jeg så denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå