Gå til innhold

Har denne frontfangeren livets rett? E36 Content.

Har denne frontfangeren livets rett?  

66 stemmer

1. 1. Har denne frontfangeren livets rett?

• Ødelegges.
      18
    • Vet ikke.
      3
    • Ødelegges og filmes.
      42
    • Ja
      3
    • Ja, og jeg vil kjøpe den (Isåfall, send PM. Hehe)
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med mindre den blir tredd over Tulisa's nakne kropp mens hun danser sexy foran kameraet, kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre :P

Skrevet

haha..slike var jo kjempe "hot" for 10år siden.. Er det Seidl?

Jeg stemte på å å ødelegge den, for de ser HELT forferdelig ut. Men, om 10-25år så kan det jo være kult med litt retro-styling på en da veteran-E36.. Hvem vet :!:

Skrevet
Hvis du kjørte den ihjel med dampveivalse ville jeg vært interessert i film.

Smart!

Med mindre den blir tredd over Tulisa's nakne kropp mens hun danser sexy foran kameraet, kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre :P

Det skal selvfølgelig kunne ordnes!

haha..slike var jo kjempe "hot" for 10år siden.. Er det Seidl?

Jeg stemte på å å ødelegge den, for de ser HELT forferdelig ut. Men, om 10-25år så kan det jo være kult med litt retro-styling på en da veteran-E36.. Hvem vet :!:

Jeg har faktisk ikke peiling, tviler egentlig på at det er ett bra merke.. Eller om det er no merke.

Jeg tror og håper på at det aldri blir populært

• 2 weeks later...
Skrevet

Har en hel haug med airbagger som vi kunne ducttapet fast på baksiden og seriekoblet!

Skrevet

denne må du aldri sette på. men barnslig å knuse den. alltid noen som kjøper så ville solgt den

litt foretningssans er jo lov :D

Skrevet
denne må du aldri sette på. men barnslig å knuse den. alltid noen som kjøper så ville solgt den

Det som er litt synd, er at mange vil kjøpe den. Laveste budet jeg har godtatt er vel 200kr, men ingen har penger... Begynner å bli litt lei av å se den.

Skrevet

Det som er litt synd, er at mange vil kjøpe den. Laveste budet jeg har godtatt er vel 200kr, men ingen har penger... Begynner å bli litt lei av å se den.

serriøst? gi den vekk da så kan vi le av han som kjører med den :mrgreen:

Skrevet

Jeg stemte for å ødelegge faenskapet! Fortjener ikke livets rett og det gjør heller ikke de som setter den på bilen sin og synes det er fint :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...