johnja Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Jeg fant nettopp ut dette..http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=716908 [ Bilde ] * The new navigation and iDrive updates will not be coming to any E-series models (i.e. E90, E92, E89, E84, etc.)For those curious, the list of hardware upgrades (vs. the current) include:Intel processor 1.3Ghz vs Renesas 600Mhz1GB RAM (vs 512Mb)8GB flash (vs 512Mb)Nvidia graphics (vs Fujitsu)200GB hard drive (vs 80Gb) Det vil si at vi som får F31 vil ha den nyeste hardware til navigasjon professional. I min brosjyre står det at med professional navigasjon er det 20GB harddisk, mens etter den nye hardware blir det 200GB, og i parantes står det 60GB? Jeg får ikke dette til å stemme, noen som har hørt/vet noe mer om dette? Her står det at man får 200gb mot tidligere 80gb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Jeg fant nettopp ut dette..http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=716908 [ Bilde ] * The new navigation and iDrive updates will not be coming to any E-series models (i.e. E90, E92, E89, E84, etc.)For those curious, the list of hardware upgrades (vs. the current) include:Intel processor 1.3Ghz vs Renesas 600Mhz1GB RAM (vs 512Mb)8GB flash (vs 512Mb)Nvidia graphics (vs Fujitsu)200GB hard drive (vs 80Gb) Det vil si at vi som får F31 vil ha den nyeste hardware til navigasjon professional. I min brosjyre står det at med professional navigasjon er det 20GB harddisk, mens etter den nye hardware blir det 200GB, og i parantes står det 60GB? Jeg får ikke dette til å stemme, noen som har hørt/vet noe mer om dette? Her står det at man får 200gb mot tidligere 80gb Jeg finner ingen plass at Navi professional har hatt 80gb harddisk, brosjyren min sier 20GB. Men det kan være at navi har hatt 80gb harddisk, og at 20 av disse er fritt til bruk for musikk etc, og at man med den nye navi får mer enn 20gb til bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Tror det skal stemme ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Yay, da kom bilen idag - raskere enn ventet! Det kjipe er at jeg ikke skal hente den før en måned... Slipper halv årsavgift og bilen går også faktisk ned noen tusen i engangsavgift Kjapt snapshot fra forhandler (har ikke sett den selv enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Yay, ikke lett å vente 1 måned når man vet at bilen står og venter hos forhandler. Hvis du henter den før året er slutt vil du tape rundt 4000,- i engangsavgift og halve årsavgiften. Men du får ta en tur å ta noen bilder av bilen og legge ut Kanskje min bil også er på samme forsendelse som din, skal ta å sende en mail i neste uke å høre hvordan det står til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Virkelig flotte biler dere har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Tusen takk, gleder meg Nå må den bare stå og fryse noen uker først så skal jeg nok få varmet den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Skal vi se... Den går ned ca kr 4.600 i avgifter og en halv årsavgift utgjør ca 1450. Stemmer det? I så fall er det altså ca seks lapper du sparer på å vente en måned. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å la være å ta frem lommeboken. Jeg fant akkurat ut at den nye navigasjonen blir levert til 1-serien fra mars-produksjonen. Min bil vil bli levert mot slutten av februar og selgeren spurte meg i dag om jeg hadde lyst til å pushe ordren bak en måneds tid eller så for å få den nye navigasjonen. Fristende, men nei. Den slags tålmodighet har jeg ikke! Grattis med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Hehe, har sprengt budsjettet på bilen såpass at synes det er dumt å gi bort mer penger enn nødvendig til staten.. Får heller bare smøre meg med noen ekstra lag tålmodighet.. Jeg hadde faktisk ventet en måned på den nye navi´en, men skjønner at det virker fjernt å vente enda lenger enn man må... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Nydelig vogn! F31 er den første pene stasjonsvogna fra BMW, og i EBII blir den bare helt perfekt Du får få forhandleren til å låne deg et sett prøveskilt så du får tatt den ut på photoshoot - vi må jo få skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Nydelig vogn! F31 er den første pene stasjonsvogna fra BMW, og i EBII blir den bare helt perfekt Du får få forhandleren til å låne deg et sett prøveskilt så du får tatt den ut på photoshoot - vi må jo få skikkelige bilder Jeg synes også at Estoril blå er fin farge, hadde ikke mine 3 siste BMW'er vært blå, så er dette en farge jeg ville hatt, men for oss blir det sølvgrå. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Så gøy da! Virkelig en flott bil og den fargen blir bare finere og finere synes jeg, får gå å be om å få prøve den en tur på prøveskilter. Det fikk vi lov til, må få tatt noen bilder også Er forøvrig enig i at du venter til over nyttår, kjipt selvsagt å ha bilen stående og ikke kunne bruke den men det er likevel snakk om litt penger. Staten lopper deg for nok penger ellers så den lille gleden ville jeg hatt å sett fram til, men jeg hadde vært litt skeptisk til å la bilen stå ute en månde i kulde og snø da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Den bør vel tåle 4 uker ute håper jeg Enig i at den er fin, var innom og tittet på den idag, hjelper ikke noe på ventetiden men... Så veldig bra ut i virkeligheten også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Den bør vel tåle 4 uker ute håper jeg Den bør da tåle kulden i 1 måned, men er ikke sikker på om batteriet synes det er like gøy ute i kulden nå som vi har gått over til blå grader Men det er jo bare å få prøve skilter på den og låne den i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå