Gå til innhold

SweetBMW's 2007 E60 " ///M " Bitteliten video 02.10.2015


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Tanken er vel at om man velger temperatur i kupe og samtidig temperatur på fører så er det ikke behov for å justere søylene da systemet gjør det nær trinnløst :) Søylene går opp og ned av seg selv ved varierende temperatur. Virker logisk for meg og fin-fint sålenge jeg fortsatt kan kjøre kaldt på fører og ha det varmt i bilen. Forskjellen blir litt som at nå er det klimaanlegg på alle funksjoner, mens det tidligere var kun aircondition på disse funksjonene.

Ja, jeg kan jo ikke si jeg har savnet det i noen stor grad, og her blir den også brukt slik som du nevner. Synes likevel det er litt merkelig at de har fjernet funksjonen, man hadde jo auto og alt det der før også. :)

Men da må det vel være noe forskjellig her mtp at min kompis sin LCI har samme opplegg som meg? :\ jaja, nå kommer CiC kjapt inn i hus her kanskje likevel og da skal jeg se hvordan det blir!

AWT: Du glemte for så vidt å svare på spørsmålet mitt i den pmen jeg sendte deg... angående kjøp av speil. Eller ville du kanskje ikke avsløre? :P

Ser ut som om du har litt detektivarbeid her ang. dette og kompisen din sin bil. :D

Ah, beklager. Speilene mine er originale, og består av litt M6-speil, litt bruke Koed-deler og litt eBay-deler satt sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg tenkte jeg skulle gi litt info her jeg. Jeg har ikke fått gjort så mye i det siste grunnet ekstreme overtidstimer på jobb.

Det jeg dog har kommet frem til:

Jeg skal selge "LM" felgene mine. Jeg syns de forsvinner for mye på bilen.

Er det noen som er interessert?

I tillegg lurer jeg litt på å bytte panser pga rust etter viskere som har slått nedi. Da kom jeg over en M5 på finn som hadde et stilit uoriginalt panser, og jeg fant det. Lurer på om det kunne blitt kult på min? Lakkert i bilens farge.

Hva tror dere? Kom ihåg at min bil er da hvit og ikke sort som denne.

79_175277189_xl.jpg

image_28388_big.jpg

Når det gjelder felger, så lurer jeg gå tilbake til de jeg hadde i utgangspunktet på bilen når jeg hentet den.

Beyern Mesh felger i sølv med polert kant, 20x10 bak og 8,5x20 foran.

$(KGrHqNHJEwFFywWsnUBBRkV(72H9!~~60_1.JPG?set_id=880000500F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer ihvertfall for panseret. Kunne selv tenkt meg et slikt, så om du har gode kontakter kan du godt rope ut. :) Eneste som bekymrer meg litt er passformen på uoriginale panser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer ihvertfall for panseret. Kunne selv tenkt meg et slikt, så om du har gode kontakter kan du godt rope ut. :) Eneste som bekymrer meg litt er passformen på uoriginale panser.

Da kan jeg prøve mitt først og gi deg tilbameld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Saltkjelen ang. panseret! Tøffe felger du går tilbake til, men jeg ville vurdert å kjøpe den typen som har sort høyglans senter - tror det hadde kledd bilen din svært godt! Kan vurdere å pulverlakkere eller foliere felgkanten hvit også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...