Gå til innhold

SweetBMW's 2007 E60 " ///M " Bitteliten video 02.10.2015


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Sweet med high gloss lister, kommer til og satse på det på min bil også, blir nok plastidipp midlertidig da. 8000kr for listene må det spares litt til, hehe

er det noen planer of speil da? har vledig lyst på m5 speil selv, men har ikke lyst på noe replica, så det er nok litt langt unna enda det også for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiff: Ja var ikke gira på noe replica jeg heller,så det er bare å være på utkikk etter originale til et knalltilbud. De dukker opp nå og da :)

 

 

Saltkjelen, Walkabout: Ja det er fortsatt planen med sånn innsats. Er bare så fryktelig mye på en gang. Må ha nye dempere og fjærer rundbaut nå og, begge topplagra røyk i natt, de som jeg bytta i går. Møkka oppsett det settet som står på nå. Stivt, jævlig, rustent, og billig.

 

Finner jeg ikke et godt sett innen rimelig kort tid så hiver jeg på et sett med originale msport dempere og fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Leste litt helt forran i tråden nå å ser at den er drosjekjørt å gått laaaaaangt :P Så det er ikke noe jeg liker akkurat :( Så sånn sett må prisen være langt under normalt! Å jeg kjøper aldri biler til "rett pris" fra selgers øyne hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids sende pris på pm men tror nok det er langt utenfor hva jeg ville gitt. Disse koster ikke akkurat stort om dagen dessverre. Denne på luft å noen feite hjul hadde vært gromt! Tviler ikke på at bilen er i god stand men biler med sååå lang km å drosjekjørt er ikke lett å få solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skrev noe om motorbytte og? Hele drivlinje på denne er gått 140ish.

Gjelder lese hele vertu.

Ja har lest hele men hjelper jo ikke sånn i helhet uansett dessverre. Den er drosjekjørt å gått laaaangt å det vil den alltid ha gjort dessverre! :( Men må si du er litt av en "Mr.gadget" hehe utrolig mye utstyr du har montert. Tror jeg så denne oppe ved liertoppen engang ifjor eller no. Hvor holder du til egentlig? Sinnsykt synd bilen har gått såpass langt!! :( Aner ikke hva du hadde sett for deg i pris men utfra nettet å km på denne så har jeg min mening. Greit din har myyye ekstra men km går oppi opp med det iforhold til pris mener jeg. Jævlig grom Bil hvertfall!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig kilometerstand på karosseriet så mye å si om drivlinje, motor, girkasse og alt blir hentet fra en 535d, 550i etc.? Det finnes jo langt værre utgangspunkt enn denne å bygge bil på, når folk bygger opp diverse vrak og rustholker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...