Gå til innhold

SweetBMW's 2007 E60 " ///M " Bitteliten video 02.10.2015


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Yes da. Da var alt inne :)

u8sswqlwj0y7dsrt5a0u.jpg

t7c5m4vbt3m6xwdiwhx8.jpg

Det eneste minuset jeg har oppdaget er at interiørlistene på dørene er av finslipt aluminium. Jeg syns disse var finere enn de jeg har i dag. Disse heter "Titan Dunkel II".

Jeg skal legge inn bestilling på nye lister på mandag siden jeg har litt skader på dem fra før.

avymj9e1s8yhmsqp6t32.jpg

u32abyfqgbgkg8lu9y63.jpg

Slik står nå bilen i garasjen, og delene er lastet inn i bilen på vei til lakkering.

8jqct2479nk0u98p86sh.jpg

dwnghyp1i3dxvx1xhx8n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre. Mangler litt stillere og ledning. Jeg liker at ting er factory spec. Dvs ledning som er gul skal være gul osv. Så jeg har bestilt en del ledning og kontakter :) håper få de til neste helg.

Er litt kjipt mtp at jeg kun er hjemme 1,5 dag pr uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt mer komfort. Samt at skinnet her er av en annen type og ikke minst kvalitet. Så det er overraskende stor forskjell.

Utdype litt. Hvis du setter deg i en 1 serie, så over i 3, så 5, og til slutt 7 så øker kvaliteten og feelen over bilen.

Jeg sier ikke at M3 har dårlig feel og kvalitet. Langt derifra. Men M5 interiøret virker litt mer helhjertet fra BMW sin side. Litt vanskelig å forklare men jeg håper du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det kommi litt lakk på delene også :)

1apqdkp0mgdm1eeeb8px.jpg

tu6jz07hx8jj4g9rvfk3.jpg

50kjf72kxianl23akkdy.jpg

7pnuk7dxngqrkgmyrexs.jpg

Så måtte jeg vaske litt.

wyf9reuajvopkhpfu870.jpg

w124d0e8d0wab9bg1nhe.jpg

Mangler litt avstiving på diffusern på bakfangern og så har jeg fått feil PDC følere, M5en har litt tynnere følere. Så må få gjort noe med det da.

Interiøret er det fremskritt på også. Jeg har lagt opp ledningene nå, så må bare få NCS Expert opp å kjøre igjen før kodinga kan gjøres ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte selvfølgelig og glemme gitteret hos lakkereren! Gæææd dæææmn it!! Får håpe skotvedt kan la meg komme i morra og hente de.

Nyrene..? Jo de glemte jeg hos Schmiedmann..... :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...