SweetBMW Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Her er en liten rund teaser Hva syns folk ? 8.5x20 med 235/35-20 Syns senken er flott med 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Dette blir så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Flere bilder! Hvordan senk har du btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Tror det er noe Lowtec type. Helt greit. Ikke for stivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ja da var det skjedd noe mer spennende gitt! Det eneste jeg kan si er at lydmessig var det null endring. Moderne dieseler kan visst kjøre uten eksosanlegg i det hele tatt virker det som. Men utseeendemessig : 100% <3 mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Gromt! skulle hatt noe sånn på E61`n min...men har jo panorama takluke og da går det visst ikke med 4xeksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Gutten koster på seg! Ble fin med nye sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 sykt pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Ser du var smart nok til å brule maske det gjorde ikke jeg i går de hadde bare gammel drittmaske uten autoblend, så jeg så ingenting under bilen, og det straffer seg nå! Skal aldri gjøre det igjen! Ble tøft utseendemessig nå! skal bygge om til m5-eksos på touringen min også (525tds) og redd for det samme, at det ikke blir noe lydforandring :/ Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Penguin: Jaha? Hvorfor ikke? Trond: Ja det blei fett hæ? ^^ M0lliz: Takk <3 Tzunami: Ja maske er godt valg. Du blir så fort ødelagt hvis ikke. Utseende messig kunne det ikke blitt bedre. Jeg vurderte jo om jeg skulle hatt 76mm stusser i stedet for disse som er 86. Men ser nå at det ville blitt smått med 76. Dersom du fjerner dieselpartikkelfilter osv (selv om du ikke jhar det på din) så tror jeg det blir mer lyd. Jeg skal bytte downpipe og ta vekk dpf, så tror det blir bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Ja maske er godt valg. Du blir så fort ødelagt hvis ikke. Utseende messig kunne det ikke blitt bedre. Jeg vurderte jo om jeg skulle hatt 76mm stusser i stedet for disse som er 86. Men ser nå at det ville blitt smått med 76.Dersom du fjerner dieselpartikkelfilter osv (selv om du ikke jhar det på din) så tror jeg det blir mer lyd. Jeg skal bytte downpipe og ta vekk dpf, så tror det blir bedre da Blir helt ødelagt uten maske ja, var sveiseblind i hele går Så skal kjøpe meg blendbar sveisemaske til helgen Vurderer å gå for 2,5" og kanskje fjerne midtre potte samtidig, men tror jeg får ta det etterhvert, viktigste er å få alt opp og gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Min var 3" hele veien. Selv om etk sa 2,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Min har faktisk 2" hele veien, så må nok oppgradere gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Denne blir jo bare bedre og bedre jo..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå