flobben Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Sølvgrå er fin farge på disse. Svart er som du sier mange som har, så kult at man velger noe annet, og sølvgrå vil jo alltid være en farge som er lett å få solgt. Utstyrsmessig ser det også veldig bra ut. Så ganske kul den bilparken din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 he he, ja Helge er hoff levrandøren Helge kan selge han Skulle bare ut og handle litt matvarer på Kiwi og kom hjem med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Flott bil er denne uten tvil! Gratulerer Dama mi kaller disse for stridsvogner da det er rikt med plassen inne. Har nesten hele tiden hatt lyst på en x5, men må se for e53 da de er for tiden rimeligste på bil markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinhoz Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hvilken felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Felgene er originale levert på M-sport edition, og heter 333M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Neimen.... Har du fått deg enda en ny bil. Klarer ikke og følge med etterhvert som du bytter/kjøper nytt. Gratulerer da. Var fin denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Du må rappe bilen fra kona så du får tatt noen flere bilder av doningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Flott bil. Hvor mange BMW`er har du ? jeg synes å ha lest endel "min bil" hvor du er forfatter av tråden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Har byttet litt i det siste, men har fire, 540, b10, 335 og x5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 såpass. den klinikken du og din bror driver (?) må gå sabla godt forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 såpass. den klinikken du og din bror driver (?) må gå sabla godt forstår jeg Og så har jeg jobbet i 25 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 da er det velfortjent å ha en presentabel bilpark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Ja, har på ingen måte hatt det hele tiden gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå