StigJ Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Hva heter denne? [ Bilde ] 7x15 ET 18 Rondell 72 eller deromkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Hjertelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Kanskje ikke akkurat dette tråden går ut på, men prøve likevell... Hva er prisen på M6 Reps 19x8" ikke kantkjørt eller skeive? Tenker da på uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Fant de ikke i linken i førsteposten, så da håper jeg noen her kan være behjelpelig.Noen som kjenner til hva disse heter? [ Bilde ] Mim pesaro er veldig likt vertfall, men de har ikke de hullene mellom bolthullene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Hva heter disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Hva heter disse? [ Bilde ] Exe pegasus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Noken som drar kjennskap til disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Noken som drar kjennskap til disse?[ Bilde ] AVA hs-265 Lånte en felg å brukte som bord på en bilutstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EntusiastE36 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hva heter disse felgene? Og evt. den lippa nederst på m3 fangern, er det vare en kan få tak i på GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hva heter disse mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 sikkert et dumt spørsmål... men hva heter de her, 2 forskjellige, de ligner på en måte litt på BBS RS av noe slag, men har ikke akkurat spess god peiling så da satser jeg på at noen andre kansje vet det nr.1 nr.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hva heter disse felgene? Og evt. den lippa nederst på m3 fangern, er det vare en kan få tak i på GS? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Det er vel RH ZW1 sikkert et dumt spørsmål... men hva heter de her, 2 forskjellige, de ligner på en måte litt på BBS RS av noe slag, men har ikke akkurat spess god peiling så da satser jeg på at noen andre kansje vet det nr.1 [ Bilde ] nr.2 [ Bilde ] De nederste der er vel BBS Super RS om jeg ikke tar helt feil? De er DYRE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 syns det ser ut som kopi jeg:p super rs har lange rare eiker edit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Se der ja.. Ser det nå at de ikke er like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 regnet med at det ikke var noe billige saker. uansett om det var kopi, tok de seg bra ut tøffe felger. takker for raske svar da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå