Leadfoot Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 OZ Ruote (stavet på den måten) står det på disse, heter de noe mer? De er 16x7 ET25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Det der ser ut som noen OZ Exclusive mono eller noe i den dur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hva heter disse mon tro?[ Bilde ] [ Bilde ] Merket er 100+. Husker ikke hva modellen heter. Hadde slike på min gamle Mazda. De var i salg ca. 95-97 eller noe deromkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Hei! Jeg sitter på noen 18" Alpina replica felger jeg er usikker på ET og hvilke mod disse passer til? Av opplysningerjeg finner bak på felgen er "690kg" "18x8 OJ". Det er 2 forskjelige dim på dekk 255 35 18" og "225 40 18 ". Sist nevnte har jeg lagt på ei plate med vater oppe på og for å måle bredden med dekk 236mm. Ytterkant dekk inn til felg 5mm og ytterkant dekk inn til nav 158mm. Om disse opplysninger ikke ga noen mening er det noen som kan gi meg formelen på utregning av ET? Har prøvd å google, men fant ikke noe jeg helt kunne skjønne fordi jeg da havner etter disse tegningene på ET 3.5 noe jeg syntes skurrer. På forhånd takk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Avstand fra bakkant av felg til nav minus senterlinja (bredda delt på 2) er lik innpress. Hvis vi trekker fra dekket (5mm) får vi talla 153-113 (226:2) dvs 40 noe som stemmer bra iom at du har 3-serie dekkdimensjoner. Torolav933 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Tusen takk Lars89, dette kunne jeg endelig skjønner. Dette innlegget med forklaring havner i mine favoritter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 hva heter de her? Vert noe i det hele tatt?? Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlandhaugen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Noen som vet hva disse felgene heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Kan se ut som om det er breyton gts! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlandhaugen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 [ Bilde ]Kan se ut som om det er breyton gts! Ser ut til å stemme. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Kan dette være 3-delte Scmidt th-line skal tro? Se bort i fra Alpinamerkene, de hører nok ikke til disse felgene. Er hvertfall 8 og 9x14" med polert alu.kant, festet med 18 bolter. Sparsomt med info på felgene desverre. Greide å tyde følgende: 96 42-01. Kan det være fabrikasjonsår, fabrikasjonsuke eller noe sånt? Hva slags kjennetegn skal man se etter på eldre Schmidtfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 gromme hjul er det i hvertfall dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 gromme hjul er det i hvertfall dine ? Tja, kan vel si det sånn ja Mangler en ytterring, men siden ingen har innvendinger mot at dette er Th-line tar jeg sjansen på å bestille en ny fra Tunershop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Litt snodig det ikke står noe info på eikene bak, gjorde det på mine gamle 16".. Tenkte kanskje på Compomotive som ett alternativ, men er nok TH Lines, 15" og mindre skal ha 18 bolthull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Litt snodig det ikke står noe info på eikene bak, gjorde det på mine gamle 16".. Tenkte kanskje på Compomotive som ett alternativ, men er nok TH Lines, 15" og mindre skal ha 18 bolthull. Står div. info på anleggsflaten, men det er litt vanskelig å tyde. Skal skrape bort litt lakk for å se om det dukker opp andre kjennetegn. Evt. ta et bra bilde å legge ut. Er forskjellige symbol der jeg ikke drar kjensel på. Verdi på noe sånt i god stand da Anders, du som sikkert har litt greie på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå