Gå til innhold

Kjøpt E90 325d - igjen...

ovangs00
 Share

Anbefalte innlegg

Etter 2 år uten E90 så måtte jeg igjen gi etter for lysten.. Fant vel ut at E87'en ble litt liten for meg.

Etter å ha hatt en 325d tidligere, så ville det være umulig for meg å gå tilbake til firer.

Så valget falt på en '11 325da. Har ikke hatt automat selv tidligere, men det er jo behagelig...

Bilen har det meste av utstyr, og er ikke sort som alle mine tidligere bmw'er..

Har ikke så mye planer for bilen, men litt skal gjøres..

Har til nå:

- sotet ruter

- schnitzer hjul

- performance grill.

Har videre bestilt:

- list til bakluke

- 335d performance duffuser

Ser at bilen må senkes litt, men blir uansett ikke før til våren..

1zmdwty1nhbwt6ealctc.jpg

ho7xuvuq6f6wb7h08e9o.jpg

6xuzxja81omig79xjwwd.jpg

Soting og hjul:

w30il5egrioicutda8mv.jpg

chv373fy2tywyooktmub.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med grom bil :D LCI og M-sport blir aldri feil i mine øyne :) Jeg er selv strålende fornøyd med min E90 325d, beste bilen jeg har hatt og går som ei kule (har dog 265 hk og 560nm 8) )

Siden du har 2011 modellen så er det vel 203 hestern du har?

Liker planen din, mangler kun lista som prikken over Ien på M-sporten. Vurderte selv 335 endestusser men slo det fra meg, er jo tross alt ikke en 335 selv om effekten er oppimot :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med herlig bil, var ikke helt ulik min den der :) vurdert tuning av motor?

Nei, de var jammen veldig like! Hadde tuning på min forrige (2009 mod), men har forstått at det ikke lars seg gjøre på de som er 2010 og nyere - stemmer ikke dette? Om det lar seg gjøre, så er jeg veldig interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med herlig bil, var ikke helt ulik min den der :) vurdert tuning av motor?

Nei, de var jammen veldig like! Hadde tuning på min forrige (2009 mod), men har forstått at det ikke lars seg gjøre på de som er 2010 og nyere - stemmer ikke dette? Om det lar seg gjøre, så er jeg veldig interessert.

hmm, tror det skal kunne gå an på de nyeste også, uten at jeg kan si noe sikkert. hør med TRF-racing her på forumet, han fikset min og jeg er superfornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Da har jeg gjort noen oppgraderinger på bilen..

Har vært en tur hos ESS - godt fornøyd med det de fikk til :)

Ellers så har jeg bestemt meg for å bytte ut AC felgene. Har kjøpt inn et sett med BBS CH i 19"..

Driver også å funderer på hva slags endestykker jeg skal ha på bilen.. Har en 335 diffusor liggende som skal brukes. Har kjøpt inn noen endestykker, men vet ikke om jeg vil ha slike som er tykke i godset eller som er helt tynne.

Noen som har noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...