Marius2002 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Gratulerer med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Hvorfor bestiller du 316d og ikke 325d når prisen på de er max 200,000kr forskjell, og den går vesentlig bedre enn 316. Bare lurer. Men ellers en flott bil. Gratulerer! hvorfor kjører du e36 når e90 bare koster 200k mer? Gratulerer med flott vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 ikke like hissig da men morro lell Å det kan man gjøre noe med vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hvorfor bestiller du 316d og ikke 325d når prisen på de er max 200,000kr forskjell, og den går vesentlig bedre enn 316. Bare lurer. Men ellers en flott bil. Gratulerer! hvorfor kjører du e36 når e90 bare koster 200k mer? Fordi jeg studerer din gjøk. Som du kanskje ikke vet så er ikke studenter de med mest penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Fordi jeg studerer din gjøk. Som du kanskje ikke vet så er ikke studenter de med mest penger. Såså....du la litt opp til det selv med et ganske dumt spørsmål 200 000 kr er ganske mye penger for enkelte (meg i allfall) og det er heller ikke alle som trenger massevis av hester. Skjønner godt at de da velger en mindre motor og heller mer utstyr, med de fartsgrensene og veiene vi har i Norge så holder det lenge med en 316d med fint moment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hvorfor bestiller du 316d og ikke 325d når prisen på de er max 200,000kr forskjell, og den går vesentlig bedre enn 316. Bare lurer. Men ellers en flott bil. Gratulerer! hvorfor kjører du e36 når e90 bare koster 200k mer? Fordi jeg studerer din gjøk. Som du kanskje ikke vet så er ikke studenter de med mest penger. Haha, det er jo nettopp derfor vil jeg tro.. Altså at en 325d faktisk koster 200 000kr mer! Hadde de kostet nesten det samme hadde nok de fleste kjøpt 325. Men slik staten tar seg betalt så er det ikke lagt opp til at Nordmenn skal kjøre biler med stor motor. Gratulerer med flott bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 ikke like hissig da men morro lell Å det kan man gjøre noe med vettu.... Nei det er ikke aktuelt å gjøre noe med det på en helt ny bil! Hadde jeg vært så ivrig på mer gamp hadde jeg kjøpt det originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Tusen takk for gratulasjoner folkens! Fikk vite i dag at bilen er ferdig produsert i uke 3 så dette går virkelig radig!! Bestilte den på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 ikke like hissig da men morro lell Å det kan man gjøre noe med vettu.... Nei det er ikke aktuelt å gjøre noe med det på en helt ny bil! Hadde jeg vært så ivrig på mer gamp hadde jeg kjøpt det originalt Sant nok, originalt så koster det vel også såpass en man nesten kunne valgt 318d i stede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hvorfor bestiller du 316d og ikke 325d når prisen på de er max 200,000kr forskjell, og den går vesentlig bedre enn 316. Bare lurer. Men ellers en flott bil. Gratulerer! Herregud for en dum kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Koster 20k opp til 318 og 20k til opp til 320. Skulle veldig gjerne hatt 320 men i forhold til studenten over her så må jeg sette grensen et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Fikk vite i dag at bilen er ferdig produsert i uke 3 så dette går virkelig radig!! Bestilte den på tirsdag Blir den fortsatt levert i slutten av februar? Jeg bestilte en F20 i slutten av november og får den ikke før i slutten av februar. Et helt kvartal å vente, og det er vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Fikk vite i dag at bilen er ferdig produsert i uke 3 så dette går virkelig radig!! Bestilte den på tirsdag Blir den fortsatt levert i slutten av februar? Jeg bestilte en F20 i slutten av november og får den ikke før i slutten av februar. Et helt kvartal å vente, og det er vondt! Den skulle være klar i starten/midten av februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Da er jeg fordømt uheldig om jeg må vente helt til slutten av februar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå