Gå til innhold

2013 F31 316da M-Sport

KireS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor bestiller du 316d og ikke 325d når prisen på de er max 200,000kr forskjell, og den går vesentlig bedre enn 316. Bare lurer.

Men ellers en flott bil. Gratulerer!

hvorfor kjører du e36 når e90 bare koster 200k mer?

Fordi jeg studerer din gjøk. Som du kanskje ikke vet så er ikke studenter de med mest penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg studerer din gjøk. Som du kanskje ikke vet så er ikke studenter de med mest penger.

Såså....du la litt opp til det selv med et ganske dumt spørsmål :wink: 200 000 kr er ganske mye penger for enkelte (meg i allfall) og det er heller ikke alle som trenger massevis av hester. Skjønner godt at de da velger en mindre motor og heller mer utstyr, med de fartsgrensene og veiene vi har i Norge så holder det lenge med en 316d med fint moment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bestiller du 316d og ikke 325d når prisen på de er max 200,000kr forskjell, og den går vesentlig bedre enn 316. Bare lurer.

Men ellers en flott bil. Gratulerer!

hvorfor kjører du e36 når e90 bare koster 200k mer?

Haha, det er jo nettopp derfor vil jeg tro.. Altså at en 325d faktisk koster 200 000kr mer! Hadde de kostet nesten det samme hadde nok de fleste kjøpt 325. Men slik staten tar seg betalt så er det ikke lagt opp til at Nordmenn skal kjøre biler med stor motor.

Gratulerer med flott bil forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke like hissig da men morro lell 8)

Å det kan man gjøre noe med vettu.... :wink:

Nei det er ikke aktuelt å gjøre noe med det på en helt ny bil! Hadde jeg vært så ivrig på mer gamp hadde jeg kjøpt det originalt

Sant nok, originalt så koster det vel også såpass en man nesten kunne valgt 318d i stede... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag at bilen er ferdig produsert i uke 3 så dette går virkelig radig!! Bestilte den på tirsdag :applause:

Blir den fortsatt levert i slutten av februar? Jeg bestilte en F20 i slutten av november og får den ikke før i slutten av februar. Et helt kvartal å vente, og det er vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag at bilen er ferdig produsert i uke 3 så dette går virkelig radig!! Bestilte den på tirsdag :applause:

Blir den fortsatt levert i slutten av februar? Jeg bestilte en F20 i slutten av november og får den ikke før i slutten av februar. Et helt kvartal å vente, og det er vondt!

Den skulle være klar i starten/midten av februar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...