aplet86 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Fin bil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Nydelige biler du har! Må spørre: Når du skifter nyrer er det kun den listen under panseret på fronten en må fjerne for å komme til? Har ny grill på vei, men lurer fælt på hvordan en kommer til for å få den skiftet... Jeg fikk det ikke til på den måten, uansett hvor hardt jeg prøvde. Så jeg tok bare en tang og klippet opp hele den gamle grillen. Uansett billigere å ofre den gamle grillen enn å la Bavaria ordne jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Veldig flott vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Grattis med nok en flott vogn! Hvor mange F10/11 har du vært innom nå? Grattis med nok en flott vogn! Hvor mange F10/11 har du vært innom nå? Er jaggu ikke helt sikker men tror dette ble den femte F10/F11 jeg har hatt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Jeg fikk det ikke til på den måten, uansett hvor hardt jeg prøvde. Så jeg tok bare en tang og klippet opp hele den gamle grillen. Uansett billigere å ofre den gamle grillen enn å la Bavaria ordne jobben På denne bilen fikk jeg forhandleren til å montere grillen. På den andre svarte jeg har fikk jeg Bilia til å bytte den. De løsnet den listen over grillen og fikk lurt ei hånd innenfor og løsnet den gamle grillen. Tok 600 kr for den jobben. Når kommer tråd om den nye bil Walkabout? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Veldig flott vogn Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Fin bil :) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Ikke fare for at en ødelegger noe på selve fronten da ved å bare røske til? Så rimelig trangt ut å komme til på baksiden ja:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Her er en DIY for å ta ut grillen. Ganske trangt, så bruk hansker. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=422572 Noen tar også bare tak i en grill og røsker den ut. Når en er tatt ut kommer du til klipsene som er på baksiden av den andre. . Sorry for dobbelpost, fikk det ikke helt til via telefonen dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 På denne bilen fikk jeg forhandleren til å montere grillen. På den andre svarte jeg har fikk jeg Bilia til å bytte den. De løsnet den listen over grillen og fikk lurt ei hånd innenfor og løsnet den gamle grillen. Tok 600 kr for den jobben. Når kommer tråd om den nye bil Walkabout? Nå kommer den rett rundt hjørnet, leverer master om halvannen uke så det tar litt tid, men rett etter det vil det bli tatt noen ordentlig bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Så den på Nordby i dag. Veldig fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Så den på Nordby i dag. Veldig fin bil!! Stemmer det ja, var der en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Tatt fredagsvasken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Chris A og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Mine to 2013 modeller 520DAT... Walkabout og Chris A reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå