q1337 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Har comfortseter ja, de er helt nydelige! Er så bløte og gode, men samtidig nydelig støtte ved aktiv kjøring.. Desidert de beste setene jeg noensinne har vært borte i! Gled deg!! Det er så mange justeringsmuligheter at man blir gal før man finner den perfekte stillingen, så håper du har memory hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Har comfortseter ja, de er helt nydelige! Er så bløte og gode, men samtidig nydelig støtte ved aktiv kjøring.. Desidert de beste setene jeg noensinne har vært borte i! Gled deg!! Det er så mange justeringsmuligheter at man blir gal før man finner den perfekte stillingen, så håper du har memory hehe.. Hehe, har memory ja Måtte bare ukene gå fort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Har comfortseter ja, de er helt nydelige! Er så bløte og gode, men samtidig nydelig støtte ved aktiv kjøring.. Desidert de beste setene jeg noensinne har vært borte i! Gled deg!! Det er så mange justeringsmuligheter at man blir gal før man finner den perfekte stillingen, så håper du har memory hehe.. Hehe, har memory ja Måtte bare ukene gå fort nå Da er du reddet Venting er alltid noe herk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Gratulerer med kjempe flott bil Brukte du Mobile24 eller et firma til å hente opp bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Gratulerer med kjempe flott bil Brukte du Mobile24 eller et firma til å hente opp bilen? Bruker Prestmarken bil, de er min faste leverandør av biler Får ikke bedre service enn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Grattis så mye! Men har ikke du en F11 fra før? Jo bytter den inn. Den er jo to år nå så da er det på tide Hehe, det er sprekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Bruker Prestmarken bil, de er min faste leverandør av biler Får ikke bedre service enn der Ja de ser jo ut til å være en seriøs og ordentlig aktør de Jeg lurte bare fordi jeg selv skal hente meg en F10 etterhvert men lurer på å bruke Mobile24 sin importhjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Grattis så mye! Men har ikke du en F11 fra før? Jo bytter den inn. Den er jo to år nå så da er det på tide Hehe, det er sprekt! Hehe, synes to år er max jeg. Morro med nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Bruker Prestmarken bil, de er min faste leverandør av biler Får ikke bedre service enn der Ja de ser jo ut til å være en seriøs og ordentlig aktør de Jeg lurte bare fordi jeg selv skal hente meg en F10 etterhvert men lurer på å bruke Mobile24 sin importhjelp Har handlet 6 biler av de og det fungerer like bra hver gang. Har ingen erfaring med Mobile24 sin importhjelp dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Tror det blir disse felgene på vinterhjula... 20" med nokian Hakka 7 255/35-20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Det der er fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Det der er fine felger Ja jeg synes de kler bilen veldig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Grattis! Høres ut som en gro. Utstyrspakke du har fått med deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Grattis! Høres ut som en gro. Utstyrspakke du har fått med deg også! Takk Ja, vi fant en bil som hadde det utstyret jeg ville ha. Gleder meg mest på head-up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Har ikke du lyst på 21", her er noen unike MORR 21" til salgs i USA. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=786937 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå