Gå til innhold

BMW Er dette en magnet til lyskruss dueller ?

Nicklas
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg parkerte også i en garasje, i en tunnell, rasteplass OG på shell... haha nei men du ser jo greia... du er "overentusiast" når det gjelder dine egne biler, alt med dine biler er perfekt (sikkert derfor du har dem) men til tider kan det bli akkurat litt for mye om du skjønner.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Men da stiller spørsmålet til Barockengelen seg igjen, er det ikke det som er noe av poenget med å være medlem på ett nettforum for entusiaster? Her skal man kunne få skryte av bilen sin, man kan rope ut at BMW er best. Når jeg påsto at jeg personlig synes E34 er bedre biler enn Mercedes W124 så ble jeg tilslutt bedd av en viss forumbrukere her inne om å melde meg ut forumet (altså ett BMW forum) Opptrinnet ble selvsagt rapportert og vedkommende vet hva det gjelder..

Selvfølgelig kan man skryte. Men den som skryter minst er gjerne den som er mest sikker i sin sak, og ikke har noe behov for å bevise det for andre. Den som roper høyest har sjelden rett.

Selv på et BMW-forum er det lov å være nyansert. Jeg er her mindre og mindre fordi jeg begynner å bli lei av denne skylapp-holdningen noen tviholder på, at BMW er det eneste riktige. Jeg vil påstå at det ville være en vesentlig forbedring dersom det skulle bli færre "BMW-entusiaster" og flere "bil-entusiaster" her.

Og det å ta ting innover seg på den måten? Virkelig? Sticks and stones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Het om dagen sto jeg i et lyskryss på snøføre med en a6 3.7tdi quattro, jeg kjørte min egen heftig modifiserte 318ti med sperre og bankranerutveksling. Audien hadde meg med en billengde i starten men jeg klemte jernet flatt idet jeg la inn 2. giret litt for tidlig (naturlig antispinn), begynte å nærme meg audien og da begynner turtallet i min giftige m42 å stige mot 3500omdr hvor effekten virkelig våkner til liv og bakhjula river seg løs i hensynsløs hjulspinn, bakenden på bilen legger seg litt ut mot venstre, jeg med min lynraske reaksjon styrer kontra. Bilen skyter fart idet jeg passerer audien, passet på å åpne vinduet for å stikke en arm ut for å vise hvem som var sjefen idet audien forsvinner bak meg i en sky av snø! Jeg ville ikke dra strikken altfor langt siden jeg allerede hadde satt meg i respekt, slipper gassen, turtallet roer seg til 4500omdr og farten 80km/t, legger inn 3. giret og cruiser inn i solnedgangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytern: ja, ble vel litt "overrasket"..

Bilen har m54 motor org, pappa driver bilimport, motoren kjøpte jeg via en kompanjong av pappa, han har i tillegg verksted, var litt jobb ja, har dokumentasjon i både film og bilder:)

Så for dere som tviler, har jeg til og med film av at vi heiser ut den gamle , og setter inn den nye motoren:)

Når alt er helt ferdig, gjenstår noen småting, så skal bilen vises på biltilsynet! :)

Blir vel over nyåret en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har m54 motor org, pappa driver bilimport, motoren kjøpte jeg via en kompanjong av pappa, han har i tillegg verksted, var litt jobb ja, har dokumentasjon i både film og bilder:)

Så for dere som tviler, har jeg til og med film av at vi heiser ut den gamle , og setter inn den nye motoren:)

Når alt er helt ferdig, gjenstår noen småting, så skal bilen vises på biltilsynet! :)

Du er klar over at du må søke spesial-enheten hos Biltilsynet for ombygging om lov før du rører bilen? Så skal de se den, så skal de fremsette sine krav for at det skal bli godkjent, så kan du bynne å lete frem skrujern og jekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du må søke spesial-enheten hos Biltilsynet for ombygging om lov før du rører bilen? Så skal de se den, så skal de fremsette sine krav for at det skal bli godkjent, så kan du bynne å lete frem skrujern og jekk.

Faren er mekaniker så han må vel ha peiling #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg sier ikke at du KAPPKJØRER, men jeg sier at du skryter ganske godt av dine 560nm og at veldig mange VIL kappkjøre med deg...formulerte meg dessverre feil i mitt forrige innlegg...

Og nei jeg er sjeldent ute og slenger med leppa når folk skryter...skryting er morro :)

Har aldri blitt oppfordret til noe lyskryss duel som jeg kan huske. Dere må ville det selv tenker jeg.

E65n du hadde wicky tror jeg overrasket noen på østre aker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte også i en garasje, i en tunnell, rasteplass OG på shell... haha nei men du ser jo greia... du er "overentusiast" når det gjelder dine egne biler, alt med dine biler er perfekt (sikkert derfor du har dem) men til tider kan det bli akkurat litt for mye om du skjønner.. :)

Hehehe... dette mener du virkelig ikke i fullt alvor Wicky. Fredrik snakker bare skit om egne biler... akkurat som mange andre her inne. Noen snakker om hvor store biler de har, mens andre snakker om hvor økonomiske bilene er eller hvor mye effekt de har. Fredrik er ikke værre enn mange andre... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske sist jeg ble utfordret i et lyskryss. Det skjer i hvertfall uhyre sjelden. På motorveien derimot. Da snakker vi nærmest daglig. 9 av 10 ganger (minst) girer jeg opp og gir f...

Og til løkrullen som liker å hindre andre som kapper: Å lage en potensielt farlig situasjon enda farligere bare for at du skal leke politi hører ingen steder hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Het om dagen sto jeg i et lyskryss på snøføre med en a6 3.7tdi quattro, jeg kjørte min egen heftig modifiserte 318ti med sperre og bankranerutveksling. Audien hadde meg med en billengde i starten men jeg klemte jernet flatt idet jeg la inn 2. giret litt for tidlig (naturlig antispinn), begynte å nærme meg audien og da begynner turtallet i min giftige m42 å stige mot 3500omdr hvor effekten virkelig våkner til liv og bakhjula river seg løs i hensynsløs hjulspinn, bakenden på bilen legger seg litt ut mot venstre, jeg med min lynraske reaksjon styrer kontra. Bilen skyter fart idet jeg passerer audien, passet på å åpne vinduet for å stikke en arm ut for å vise hvem som var sjefen idet audien forsvinner bak meg i en sky av snø! Jeg ville ikke dra strikken altfor langt siden jeg allerede hadde satt meg i respekt, slipper gassen, turtallet roer seg til 4500omdr og farten 80km/t, legger inn 3. giret og cruiser inn i solnedgangen...

Veldig artig skrevet :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg sier ikke at du KAPPKJØRER, men jeg sier at du skryter ganske godt av dine 560nm og at veldig mange VIL kappkjøre med deg...formulerte meg dessverre feil i mitt forrige innlegg...

Og nei jeg er sjeldent ute og slenger med leppa når folk skryter...skryting er morro :)

Har aldri blitt oppfordret til noe lyskryss duel som jeg kan huske. Dere må ville det selv tenker jeg.

E65n du hadde wicky tror jeg overrasket noen på østre aker :lol:

haha sant det du råna rundt med sjuern min du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... dette mener du virkelig ikke i fullt alvor Wicky. Fredrik snakker bare skit om egne biler... akkurat som mange andre her inne. Noen snakker om hvor store biler de har, mens andre snakker om hvor økonomiske bilene er eller hvor mye effekt de har. Fredrik er ikke værre enn mange andre... :lol:

Store biler <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...