Gå til innhold

BMW Er dette en magnet til lyskruss dueller ?

Nicklas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Flere ganger jeg får idioter helt opp i ræva på bilen på vei hjem fra jobb. Ikke lange veien hjem. Typ 2-3 km, men på 2felten her da er jeg ikke vond å be. Irriterer meg grønt over folk som absolutt skal slikke ræva på bilen. Enten så er det full pupp, eller så er det 30 i 60'n. Ser ann bilen bak selvfølgelig. Er det en ung gutt, så er det hipp som happ.

Parkerte og en R8. MÅTTE ta en nærmere titt når den stod parkert på Meny....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævslikkere er det verste som finnes, tror ikke det er noe som kan provosere meg mer i trafikken. Spesielt tungtransport som ligger og slikker. Da blir det full brems til nærmest stillestående i neste motbakke :P

Ellers kan jeg meddele at jeg i min E34 aldri har blitt oppfordret til lyskrussduell. Hvertfall ikke som jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Audien gjekk på tomgang.

Idag kom det en Porsche 911 på siden av bruksbilen min (Audi med 1.9TD) i ett lyskryss virket som den var klar for ett løp men etter noen sekunder såg eg ikkje meir til Porschen.. Går den virkeligt så dårlig? i forhold til en gammel audi ? Tenk å bruke så mye penger på en ny porsche så går den dårligere enn en 1.9TD :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikkje å henge ut andre enn trådstarter her. Når han kommer med en så tåpelig tråd som dette her så er det selvsagt at han får høre det. Så begynner han å blande inn faren som driver med bil og har eget verksted osv då burde trådstarter ha forstått litt meir. Hva F*** har det å sei hvor ny og dyr bilen er? Mangen liker å kjøre fine biler til 600.000kr med en heilt ok motor, mens andre vil heller kjøpe bil til 300.000kr med stor motor men her har trådstarter ingen av delene.

Hvorfor henger dere ut Fredrik90? Han har en utrolig fin bil med en flott motor og ikke minst fornuftig med tanke på drivstoff. Viss han er fornøyd og liker bilen sin er det jo veldig bra for han. Har snakket litt med Fredrik90 og har enno ikkje hørt noe skryting fra han, virker som en fornuftig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte også i en garasje, i en tunnell, rasteplass OG på shell... haha nei men du ser jo greia... du er "overentusiast" når det gjelder dine egne biler, alt med dine biler er perfekt (sikkert derfor du har dem) men til tider kan det bli akkurat litt for mye om du skjønner.. :)

Hehehe... dette mener du virkelig ikke i fullt alvor Wicky. Fredrik snakker bare skit om egne biler... akkurat som mange andre her inne. Noen snakker om hvor store biler de har, mens andre snakker om hvor økonomiske bilene er eller hvor mye effekt de har. Fredrik er ikke værre enn mange andre... :lol:

Fredrik tar alt med en gang, er vel det som gjør det :lol:

Men faen, man lever en gang.. Er bare å race på. Er det fint føre ute så hender det seg at jeg leker meg litt på kryss og tvers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten og veldig hyggelige ord Torbfer, det varmer :D

Bare hyggeligt:) Er en fin bil med kjekk motor du har og ikkje minst økonomisk.

Kjekt å ha en fin bil med bra motor til å bruke 12 mnd i åre. va sånn eg tenkte når eg hadde E90 enn. Men så er valget å ha M5 enn å kjøre med ett dass 7-8 mnd i året det er ikkje alltid like kjekt det heller. Nå har eg heldigvis ny bil hver 3 mnd så derfor valgte eg å kjøpe en sommerbil.

Ser det er dei samme som syter og kritiserer heile tiden, er det litt sjalusi inne i bilde eller er dere bare ute for å lage bråk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte også i en garasje, i en tunnell, rasteplass OG på shell... haha nei men du ser jo greia... du er "overentusiast" når det gjelder dine egne biler, alt med dine biler er perfekt (sikkert derfor du har dem) men til tider kan det bli akkurat litt for mye om du skjønner.. :)

Hehehe... dette mener du virkelig ikke i fullt alvor Wicky. Fredrik snakker bare skit om egne biler... akkurat som mange andre her inne. Noen snakker om hvor store biler de har, mens andre snakker om hvor økonomiske bilene er eller hvor mye effekt de har. Fredrik er ikke værre enn mange andre... :lol:

Superentusiaster kan trenge litt nyanserende informasjon enkelte ganger. (Ja, E90 er flott, men savner noen egenskaper for å være helt perfekt.) Likevel, flere andre profiler kunne bite seg merke i hvordan entusiasten Fredrik90 framstår: Engasjert, kunnskapsrik og villig til å dele sin entusiasme. Dessuten; hvis du blir lei av å høre om bilen(e) han liker, legg merke til at Fredrik90 ofte bruker tid på å snakke positivt om det han liker, framfor å rakke ned på det han ikke liker - eller engasjere seg i lange tirader med spekulasjon om hva som ikke duger, ikke er verdt å eie og ikke verdt satse på.

Hvis sånt skal kalles skryt, foretrekker jeg skrytet til Fredrik90 - any day! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker minst mulig trolling.. That's it.

Ellers må jeg si at jeg opplever lite tilløp til lyskryssdueller i mine biler.. Nå bor jeg 20mil unna nærmeste lyskryss, men læll :mrgreen:

Skal sies at jeg liker kjørestilen dere har i byene; flatt jern når lyset blir grønt er både effektivt og underholdende. Ja, jeg synes det er gøy selv i min 116i :oops: For meg er ikke farta det viktigste, det viktigste er å vite at jeg og bilen har ett fint samspill. Litt som en rytter på en slapp hest. :) Jeg liker følelsen av at jeg bruker bilen tilnærmet 100% av sitt potensiale, skal dette gjøres lovlig er det lat bil som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superentusiaster kan trenge litt nyanserende informasjon enkelte ganger. (Ja, E90 er flott, men savner noen egenskaper for å være helt perfekt.) Likevel, flere andre profiler kunne bite seg merke i hvordan entusiasten Fredrik90 framstår: Engasjert, kunnskapsrik og villig til å dele sin entusiasme. Dessuten; hvis du blir lei av å høre om bilen(e) han liker, legg merke til at Fredrik90 ofte bruker tid på å snakke positivt om det han liker, framfor å rakke ned på det han ikke liker - eller engasjere seg i lange tirader med spekulasjon om hva som ikke duger, ikke er verdt å eie og ikke verdt satse på.

Hvis sånt skal kalles skryt, foretrekker jeg skrytet til Fredrik90 - any day! :)

Nemlig... og jeg har også flere ganger fremhevet min navnebrors store entusiasme (senest i hans fine reisetråd). Min kommentar handlet mest om ikke å kaste stein i eget glasshus. Jeg liker Fredrik90. Han er som du påpeker entusiastisk og har en rimelig sympatisk fremferd i forumet. Slikt gjør man åpenbart ikke ustraffet. Han blir mye mobbet og som jeg lett sarkastisk poengterte for en tid tilbake er det åpenbart ingen fordel å hete Fredrik her inne. Heter man Fredrik blir man hurtig forumets prügelknabe (prylegutt).

Dette er virkelig en uting på et forum som bimmers og vi bør kunne forlange av hverandre at vi klarer å holde oss i skinnet selv om vi befinner seg i en relativ anonym tilværelse bak tastaturet på internettet. Det er lov å bruke hodet før man trykker på OK knappen og poster et innlegg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbfjer: tåpelig?

Sjalu for at folk faktiskt har mulighet for og bygge biler om biler ?

Siden du utrykker så mye hat?

For de som tviler, la de tvile!

Kan si det sånn, dette er den 2 BMW"N som jeg er med å bygge om, men pappa og har bygd om 7 biler, så for dere som lurer ang biltilsynet, så et ikke det et problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...