awt Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Da ser det ut som om vår alles kjære (ihvertfall min) Spaghetticoder ikke har informasjon om BMW lengre. For de som ikke helt vet hva dette var så hadde den det aller meste av koblingsskjemaer til de fleste modellene, samt endel annen nyttig teknisk informasjon. For koblingsskjemaene er denne et alternativ, men for TIS-delen vet jeg ikke om det finnes noen online-alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 BMW har tatt i bruk et nytt sytem/program (som jeg ikke husker i farten), men som erstatter den gode gamle TIS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 det var forbanna surt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 BMW har tatt i bruk et nytt sytem/program (som jeg ikke husker i farten), men som erstatter den gode gamle TIS. Både koblingsskjemaer og rep håndbøker ligger nå på ISTA.. Det er jo egentlig ikke verre enn å kjøpe seg TIS på eBay om man savner det? Er jo ikke akkurat dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Ja, jeg vet om både ISTA og TIS som program, men Spaghetticoder var likevel veldig greit å ha. Jeg har bl.a. brukt det endel når jeg har kjedet meg på jobb, på mobilen i garasjen og slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Da må jeg spa frem de cd-platene mine. Leit, var veldig kjekt å ha det online. Bruker TIS ganske mye som oppslagsverk. WDS og de andre programmene har jeg ikke brukt så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 kjøpte tis på ebay... like dumt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Finnes i bukta også Men håper det kommer opp igjen på spaghetticoder, kjekt å ha det online. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Synd! Har hatt mye hjelp av koblingskjemaene deres. Håper det dukker opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Ser nok ut til at den er borte for godt dessverre. Her er et alternativ til TIS. Siden er opprinnelig på russisk, men via Google Translate fungerer det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå