Atle Bjustveit Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Da ble omsider min F31 avhentet hos Bavaria, og gleden sto i taket da jeg fikk se bilen. Dette bildet fra siden av ble ikke noe særlig, da det stod en kar å klargjorde bilen, og jeg tenkte at han skulle få slippe å bli med på bilde. Det kommer mer bilder senere, er litt mørkt ute nå til å få til bra bilder med mobil. Utstyrslisten er som følgende: Dakotaskinn sort2PF - LM felger Stjerneeike 403M 19"481 - Sportseter foran4AD - Interiørlist i aluminium4DL - Dekorkant i aluminium520 - Tåkelys704 - M Sportsfjæring710 - M Sportsratt i skinn715 - M Aerodynamikkpakke760 - Individual Shadow Line høyglans775 - Individual antrasitt taktrekk508 - Park distance control (PDC)5DF - Active cruise control med stop & go6NK - Utøket tilkobling mobile enheter248 - Oppvarmbart ratt3AA - Takreling matt sort493 - Oppbevarinspakke563 - Lyspakke216 - Servotronic2TB - Sport automat3AC - Tilhengerfeste3AG - Ryggekamera417 - Solgardiner for sidedører bak420 - Solbeskyttende vinduer430 - Aut. avblending innv. og utv. speil431 - Automatisk avblending innv. speil521 - Regnsensor522 - Xenon524 - Adaptive kjørelys5AC - Fjernlysassistent5DL - Surround view609 - Navigasjonssystem professional610 - Head-up display654 - DAB+ Radio688 - Harman Kardon høyttalersystem6NF - Utvidet tilkoblingsmuligheter for iPhone .....6UH - Traffic information6WA - Instrumentkluster med utøket innhold Vinter hjulene er 17" V-eke 413 med Nokian piggdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Grattis så mye! Samme farge som jeg har bestilt. Ikke feil den utstyrslista di gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Litt misunnelig ja Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Utrolig tøff bil. Liker ratte formel1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Veldig flott bil Gratulerer så mye med klassens råeste stasjonsvogn Er også bra det finnes folk som velger bensin i disse dieseltider, stort pluss til deg for det M-sport tar seg bra ut på denne, F31 er sprek nok i designet uten med blir ti ganger bedre med. Det var også en herlig og rikholdig utstyrsliste på bilen, det liker man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Fin bil, gratulerer. Hva koster denne med det utstyret du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenbil Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Gratulerer, bra motorvalg og supert utstyrt! Har en 320D selv og er meeget fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Gratulerer med flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Gratulerer så mye! Aldri feil med sølv metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Nice Håper å få min snart også... Den kler sølv, en farge som også var i mine tanker.. Håper på fler bilder etterhvert + litt erfaringer Spent på lyden i nye Harman anlegget jeg. 600w og 16 høyttalere såvidt jeg husker..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Fin bil, gratulerer. Hva koster denne med det utstyret du har? Rundt 670k, verdt alle pengene så langt. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Gratulerer med go'bil, og det rattet der så bare helt fantastisk ut!! *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Gratla med ny bil, så greit utstyrt ut den. Skal den holdes orginal, eller har du noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Gratla med ny bil, så greit utstyrt ut den. Skal den holdes orginal, eller har du noen planer for den? Jeg er tilhenger av originale biler, og dermed blir denne beholdt slik som den er idag, synes ikke man skal tukle med ting som fungerer Ser at i USA er man veldig hissige på å senke disse F30 bilene ned i asfalten. Med full M-tech holder det for meg. Ellers blir det å passe godt på bilen, ikke gå på rødlinjen på turtelleren med det første, rolig kjøring i starten. Har ikke hatt mer enn 4000 omdreininger enda, og allerede ved kjøring under 4000 o/min så føles bilen sprek. Fikk beskjed om at bilen er "sperret" slik at den ikke yter maks før rundt 5000-9000 km, så dermed er det bare å vente på full effekt Sopihop reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Har ikke hatt mer enn 4000 omdreininger enda, og allerede ved kjøring under 4000 o/min så føles bilen sprek. Fikk beskjed om at bilen er "sperret" slik at den ikke yter maks før rundt 5000-9000 km, så dermed er det bare å vente på full effekt Det der har jeg aldri helt skjønt hvorfor de gjør. Folk har enda lov å bruke hode å skjønne at svinkjører du motoren under innkjøringa så kan de få konsekvenser senere. Alt skal være så forømt idiotsikkert hele tiden Bør da være opp til en og enhver å velge hvordan man behandler bilen uten at noe skal blande seg inn Hadde en nyere A6 med bensin V6er, den kunne ikke ruses over 3000 rpm på tomgang i Park Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå