Gå til innhold

Loaded Estoril Blue F31 320i M Sport / M Performance / MagnaFlow Cat-Back / Nye bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

Så bra ut! Er selv spent på å se hvor mye forskjell dét blir til helgen når jeg skal bytte. Men gikk for 18 tommerne istedenfor 19

Sikkert ikke så dumt...

Men var ikke sååå ille på den lille turen hjem, merket bare at dekkstøy og sporing var mer tilstede på vei hjem enn på vei til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å høre johnja, og hadde egentlig tenkt å sjekke det igår, men rakk det ikke...

Får ta det på neste tur! Burde egentlig være i orden da de ble lagt om hos Bilia men.

Er veldig fornøyd med hjulene E.H.D, de kler bilen godt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å høre johnja, og hadde egentlig tenkt å sjekke det igår, men rakk det ikke...

Får ta det på neste tur! Burde egentlig være i orden da de ble lagt om hos Bilia men.

Er veldig fornøyd med hjulene E.H.D, de kler bilen godt synes jeg.

Jeg synes også de felgene kler bilen godt, glad jeg valgte 19" og ikke 18" som er standard i M-pakken.

Merker også at mine sporer, men da er hjul sporene i veien så dype at alle hjul vil spore.

Ellers hadde det vært interessant å vite hvor mye luft folk har i dekkene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dette på min første kjøretur med min nye 320d, så det må du nok sjekke selv ;))

Justerte trykket, og bilen var ikke til og kjenne igjen

Ps! Nydelig bil du har

Mistenker at de ikke er supernøye med lufttrykk, noe jeg synes er synd og skam når man betaler for dekkhotell... En ting er vi som er litt oppegående på sånne ting, en annen er for de som kanskje ikke bryr seg/vet bedre og da kjører rundt i en bil som er håpløs på veien og samtidig sliter ut dekka altfor tidlig...

Og takk for det, blir mer og mer fornøyd med den selv!

Jeg fyller forresten luft etter det som står i døra... Har god erfaring med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...