Tobba81 Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Hei folkens, Hva tror dere prisen på DENNE blir ferdig importert til fedrelandet? HER er en test! Edit: Blir det kanskje noe i dette gaten? Omtrentlig forsikring for en 32 år gammel mann? Noen med peiling? Fingen i været, anyone?
Kvasi Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Nå er det vel litt forskjell på 320en du linket til og 335en i den testen men. Tollvesenet har importkalkulator på sidene sine.
Tobba81 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Nå er det vel litt forskjell på 320en du linket til og 335en i den testen men. Tollvesenet har importkalkulator på sidene sine. UPS! Har endret det. Og HER er korrekt link. Prøvde kalkulatoren som du ser...
awt Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Det slår deg ikke at det er noen ugler i mosen når den koster nesten halvparten av den nest billigste 335d-en (som er kjørt noen hundretusen mer)?
Tobba81 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 AWT, Joda, det gjør jo det... Den er jo billigere enn de 320'ene jeg har sett på. Prisingen er litt fattig, det fremgår ikke brutto/netto som på de andre bilene. Jeg har sittet her et kvarter og lurt på om det kunne være en skadet bil, om den ikke kunne registreres av en eller annen grunn i Tyskland, eller hva der var som foregikk. Hvilke ugler kan det være? Regelrett et forsøk på svindel? Edit 1: Konkursbo? Dødsbo? Edit 2: En plausibel forklaring er at vedkommende som lagt inn annonsen har skrevet feil.
awt Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Jeg antar det er en falsk annonse, og tanken bak det hele er nok isåfall svindel. Dette er ikke helt uvanlig på mobile.de.
Tobba81 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Djevler... Jaja, jeg fikk i alle fall bygget meg et luftsslott for en stakket stund!
Tobba81 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Forresten, det er forbaska trettende med mobile.de at man ikke kan legge inn stikkord. For meg ville det være "sportssitze" og "bluetooth".
Tobba81 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Hvordan?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
NBCustom Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Diesel Kungen her på forumet skal vel selge sin.. er det noen brutal dieselracer du bør kjøpe så er det den!
Fredrik 90 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Diesel Kungen her på forumet skal vel selge sin.. er det noen brutal dieselracer du bør kjøpe så er det den! Er ikke den Svensk regga da? Blir sikkert ikke lett å få registrert her... Bruk forøvrig heller Mobile24.no! Er mye lettere også får man opp prisen ferdig registrert i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå